نخبگان

تشریح جزئیات آزمون ارشد پردیس خودگردان دانشگاه‌ها

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها گفت: آزمون این دوره‌ها در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه آغاز شده بود در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه ۲۱ هزار و ۲۱۷ داوطلب برای این دوره ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این آزمون در ۶ گروه آموزشی و ۱۰۸ کدرشته امتحانی در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و کارت شرکت در آزمون نیز سه‌شنبه ۱۸ شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گفته توکلی ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره ۲۰ هزار و ۶۰ نفر است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد:‌ همچنین بر اساس آمار اولیه تعداد ۲۴ هزار نفر نیز در دوره‌های دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت‌نام کرده‌اند که این آزمون نیز در ۷ گروه و ۱۴۴ کدرشته تحصیلی در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در یک نیمروز برگزار می‌شود.

توکلی گفت: ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره یک هزار و ۴۰۶ نفر است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات