نخبگان

مهلت ثبت نام ارشد پردیس ۹۳ امروز به پایان می رسد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد پردیس‌های خودگردان است، گفت: مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس گفت: آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام در آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشدناپیوسته مجازی( ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۳ که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۳ برای مراجعه به سایت سازمان سنجش و ثبت‌نام در این آزمون مهلت دارند.

وی افزود: تا ۸ صبح امروز تعداد ۱۵ هزار و ۱۷۷ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۳ پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۳ برای ثبت نام مهلت دارند.

توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۸ هزار و ۵۸۰ داوطلب ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود که در این مهلت در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و بر حسب مورد پس از دریافت دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مربوط و مطالعه دقیق آن در صورت داشتن تمامی ضوابط و شرایط حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۳ با رعایت دستورالعمل‌های عنوان شده نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امنه جودکی
مهر ۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۸ ب٫ظ

اعلام زمان ثبتنام پردیس پولی