نخبگان

پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد بدون شرکت در آزمون ورودی در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشجو می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، تعداد محدودی دانشجوی ممتاز کارشناسی پیوسته ورودی ۹۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش می کند.

دانشجویان ممتاز کارشناسی بایستی حداکثر در مدت هشت نیم‌سال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. داشتن میانگین کل بالای ۱۶ و حداقل ۱۰۰ واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم از دیگر شرایط لازم است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

متقاضیان می بایست فرم مربوط را از طریق سایت اینترنت دانشگاه در تاریخ مذکور دریافت و تکمیل کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مهلت پرکردن فرم تقاضا از تاریخ ۱شهریور۹۳ تا ۳۱شهریور۹۳ بوده و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختاراست.

به متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند پذیرش اولیه داده شده و نتیجه از طریق سایت اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود. بدیهی است پذیرش اولیه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد ننموده و پذیرش قطعی منوط به ارائه مدارک مورد نیاز و تأیید نهایی دانشگاه است.

متقاضیانی که جزء پذیرفته شدگان قطعی باشند نیازی به شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال ۹۴ می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
میلاد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۰ ب٫ظ

سلام خسته نباشید ی لطف کنید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام رو برام بفرستید
سپاسگذارم

ابولفضل
مرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام خسته نباشید.ببخشید دوتا سوال داشتم
۱:دانشجوی سخت افزار در ارشد می تواند امنیت اطلاعات شرکت کند.
۲:من مهرماه ۹۴تمام میکنم میتوانم امسال کارشناسی ارشد شرکت کنم