نخبگان

بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع ارشد

کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد  را در دست بررسی دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران‌ (ایسنا) با بیان این مطلب افزود: پیش از این سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: بنابراین این بحث مطرح شد که پذیرش دانشجو مشابه دوره کارشناسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ساماندهی و نظم داده شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد:‌ مطرح شدن این مساله برای نظام‌مند کردن و جلوگیری از اعمال سلیقه‌هایی بوده که به ویژه در مقطع دکترا مطرح شده است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
وحید فرجیان
مرداد ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۴ ق٫ظ

مسائل مطرح شده در سایت شمابعنوان اخبار کارشناسی ارشد مفید و سودمند است لطفا طریقه ورود به رشنه های ارشد بدون آزمون همراه با استفاده از روشهای کمک آموزشی با برنامه ها و کتابهای آمادگی کنکور ارشد با آزمون را نیز در سایت خود بیاورید .وحید فرجیان کارشناسی نقشه برداری