نخبگان

آغاز اولین دوره ارشد سلامت سالمندی از مهر ۹۳

اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد رشته “سلامت سالمندی” دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،امسال شروع به تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سهیلا شهشهانی مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر افزود: امکان ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی رشته ” سلامت سالمندی ” برای اولین بار در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فراهم شده و پذیرفته شدگان آن، از مهرماه امسال شروع به تحصیل می کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: ۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته “سلامت سالمندی” دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پذیرفته شده اند.

مدیرکل آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه گفت : حدود یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در ۱۹ رشته توانبخشی و رفاه اجتماعی و یک رشته دستیاری روانپزشکی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مشغول تحصیل هستند.

وی با توجه به گستردگی رشته های توانبخشی و رفاه اجتماعی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، افزود: اکثر رشته های این دانشگاه زیر نظر وزارت بهداشت است و فقط  کارشناسی رشته “رشد و پرورش کودکان پیش از دبستان” و کارشناسی ارشد دو رشته “آموزش و پرورش کودکان استثنایی” و “مشاوره توانبخشی” زیر نظر وزارت علوم است .

شهشهانی در خصوص تعداد رشته ها و دانشجویان بخش بین الملل این دانشگاه نیز گفت: با پذیرش ۱۱۳ دانشجو در سالجاری برای مقطع کارشناسی ارشد بخش بین الملل،  ۱۹۴ دانشجو از مهرماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد در ۱۴ رشته توانبخشی و رفاه اجتماعی بخش بین الملل ، تحصیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: رشته ” ژنتیک “، امسال برای اولین بار جزو رشته های بین الملل این دانشگاه قرار گرفته است که پذیرفته شدگان آن (کارشناسی ارشد) از مهرماه امسال ، شروع به تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از پذیرش دانشجو برای مقطع دکتری در بخش بین الملل سال تحصیلی ۹۴-۹۳  خبر داد و اظهارداشت : تعداد دقیق و رشته های مربوط به دکتری این بخش، تا شهریورماه امسال مشخص شده و با انجام مقدمات آن ، از نیمه دوم (بهمن ماه) پذیرفته شدگان شروع به تحصیل خواهند کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات