نخبگان

امکان انتخاب محل‌‌های جدید برای داوطلبان ارشد

خبرگزاری آنا:معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از امکان انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تا روز ۲۴ شهریور و مقطع دکتری تا ۲۳ شهریور خبر داد و افزود: امکان ثبت نام با تأخیر برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فراهم است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت وگو با آنا افزود: در محل‌های جدید، با توجه به ظرفیت، شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند تا روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه، بیست انتخاب داشته باشند و آن را در سایت www.azmoon.org ثبت کنند.

وی افزود: داوطلبان در نظر داشته باشند انتخاب آنها باید از مجموعه امتحانی‌ای که در آن آزمون داده‌اند، صورت پذیرد و پذیرش محل‌های جدید بر اساس اولویت نمره کل و علاقه داوطلب صورت می گیرد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام جدید باعث حذف قبولی مرحله قبل می شود؟ گفت: این یک فرصت دوباره برای داوطلبان و هدف از آن بومی‌گزینی و افزایش قدرت انتخاب داوطلبان است؛ بنابراین هر داوطلب می تواند پس از انتخاب رشته در مرحله جدید منتظر نتایج این مرحله باقی بماند و بعد در مورد اینکه در کدام پذیرش خود ثبت نام کند، تصمیم گیری کند.

در صورتی که فرد بخواهد در قبولی مرحله اول ادامه تحصیل دهد امکان ثبت‌نام با تأخیر برای وی وجود دارد.

وی در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتیجه اواخر هفته آینده اعلام خواهد شد.

علوی فاضل به آنا گفت: امکان انتخاب محل‌‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری هم تا یکشنبه ۲۳ شهریورماه ادامه دارد و آنان می توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.

وی در خصوص اینکه چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل‌های جدید هستند، گفت: همه داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: امکان انتخاب محل‌های جدید تا پایان روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل همچنین در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتایج در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور اعلام خواهد شد و امکان ثبت نام با تاخیر در قبولی مرحله اول وجود دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات