نخبگان

تصویب ۸ رشته جدید ارشد توسط شورای گسترش آموزش عالی

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با ایجاد ۸ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی متقاضی به صورت قطعی موافقت کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، با موافقت شورای گسترش آموزش عالی رشته‌های مقطع تحصیلی دکترای مهندسی هوافضا ـ جلوبرندگی و مهندسی برق ـ کنترل در دانشگاه صنعتی مالک اشتر، فلسفه دین در دانشگاه تهران، حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی در پردیس دانشگاهی مازندران ایجاد می‌شوند.

همچنین این شورا با ایجاد رشته‌های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مالی در دانشگاه تهران، مهندسی برق –مخابرات در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، زمین شناسی اقتصادی در دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز، مهندسی صنایع در دانشگاه اصفهان و حقوق گرایش‌های خصوصی، جزا و جرم شناسی ،عمومی و بین الملل در پردیس دانشگاهی مازندران موافقت کرد.

شورای گسترش آموزش عالی مجوز ایجاد رشته‌های دوره کارشناسی زبان چینی در دانشگاه تهران، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در دانشگاه‌های تبریز و هرمزگان، جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مرکز آموزش عالی الشتر، فقه و حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی و صنعتی در دانشگاه پیام نور واحد مبارکه، مدیریت بازرگانی و صنعتی و روان شناسی در دانشگاه پیام نور واحد چمستان و فقه و حقوق اسلامی در دانشگاه پیام نور واحد سرچهان و کارشناسی ناپیوسته تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر در دانشگاه تربت حیدریه را صادر کرد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
وحید فرجیان
شهریور ۱۵, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ق٫ظ

ممنون از خبردهیتون لطفا بگیید نتایج کنکور ارشد ۹۳ آزاد دقیقا کی اعلام میشه منتظریم با تشکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟