راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد بردسکن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن گفت: تمهیدات لازم برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته در دانشگاه آزاد بردسکن انجام شده و از بهمن ماه امسال در این رشته‌ها پذیرش دانشجو داریم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی‌اصغر محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۰ رشته دانشگاهی در مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد بردسکن فعال است که از این تعداد ۱۳ رشته در مقطع کارشناسی و مابقی در کاردانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن هزار و ۲۵۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند، افزود: با تصویب دانشگاه امسال در سه رشته جدید شامل مهندسی پزشکی با گرایش بیوالکتریک، کارشناسی پیوسته تربیت بدنی با گرایش علوم زیستی و رشته روانشناسی دانشجو پذیرفته می‌شود.

محمدی به حوزه آموزشی دانشگاه آزاد بردسکن اشاره کرد و گفت: هرم هیئت علمی دانشگاه از کارشناسی ارشد به دکترا ارتقا پیدا کرده است که از مجموع ۱۲ استاد که به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت هستند تعداد ۹ نفر مدرک دکترا دارند و یا دانشجوی دکترا هستند.

وی ارتقای باند اینترنت دانشگاه، تسهیلات لازم برای تحصیل، چاپ کتاب و مقالات، همایش‌ها، تجهیز کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه‌ها را از جمله اقدامات پژوهشی ان دانشگاه نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن همچنین از افزایش ۱۵ درصدی شهریه در کل استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: با توجه به بضاعت دانشجویان منطقه و مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، شهریه دانشگاه آزاد بردسکن از میانگین شهریه استان که ۱۵ درصد افزایش داشته است، امسال این دانشگاه میزان ۷ درصد افزایش شهریه داشته است.

وی با بیان اینکه زمینه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در اولویت کاری این دانشگاه قرار دارد، افزود: بر اساس سیاست‌های کشوری دانشگاه‌ها باید به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی این شرکت‌ها سوق یابند.

محمدی، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن را نسبت به واحدهای هم سطح در حوزه‌های فرهنگی، مالی و عمرانی بسیار مطلوب عنوان کرد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930624001217#sthash.bDI9KZmJ.dpuf

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات