نخبگان

مهلت انتخاب محل‌های جدید مقطع کارشناسی ارشد تمدید شد

انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تا فردا سه‌شنبه ۲۵ شهریور۹۳ تمدید شد، داوطلبان می‌توانند در فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تا فردا سه شنبه ۲۵  شهریور۹۳ تمدید شد لذی داوطلبان می‌توانند در فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بنابراین گزارش در این مرحله داوطلبان می‌توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند، همچنین افرادی که در مرحله انتخاب مجدد پذیرفته شوند می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم یکی را انتخاب کرده و در زمان اعلام شده به واحد مورد نظر مراجعه کنند.

گفتنی است پذیرفته شدگان می‌توانند پس از اعلام نتایج انتخاب مجدد برای ثبت نام به واحد محل پذیرش اولیه و یا واحد جدید مراجعه کنند.

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که فقط در رشته‌های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند و انتخاب رشته از سایر مجموعه امتحانی امکان ثبت در سامانه را نخواهد داشت.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد، لذا داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات