نخبگان

جزئیات آزمون ارشد پردیس های خودگردان ۹۳

آزمون پردیس های خودگردان دانشگاه ها در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در روز جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار می شود و بر اساس آمار ثبت نام برای اولین بار میزان ظرفیت قبولی از تعداد ثبت نام کنندگان در مقطع کارشناسی ارشد این آزمون پیشی گرفت که این موضوع نشان دهنده ولع دانشگاهها برای پذیرش دانشجوی پولی است.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون پذیرش در کارشناسی ارشد مجازی ویژه شاغلین و پذیرش در پردیس های خودگردان دانشگاه ها و همچنین آزمون پذیرش در مقطع دکتری پردیس های خودگردان روز جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه هر دو آزمون سه شنبه ۱۸ شهریورماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پردیس های خودگردان

وی افزود: آزمون هر دو این مقطع همزمان بوده و در تمامی مراکز استان برگزار می شود. به جز استان مازندران که آزمون در شهر بابلسر برگزار خواهد شد.

توکلی با اشاره به میزان شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد پذیرش مجازی ویژه شاغلین و پذیرش پردیس خودگردان گفت: در این آزمون ۲۱ هزار و ۳۳۹ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۷ هزار و ۹۱۶ نفر معادل ۳۷.۱۰ درصد زن و ۱۳ هزار و ۴۲۳ نفر معادل ۶۲.۹۰ درصد مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود ۲۱ هزار و ۳۳۹ نفر شرکت کننده، ۲۱ هزار و ۵۱۳ نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد که برای اولین بار تعداد ثبت نام کنندگان کمتر از ظرفیت است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات