نخبگان

اعلام زمان آزمون دوره‌های فراگیر ارشد ۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه ۱۴ شهریور در ۹۲ شهرستان و ۱۳۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: کارت شرکت و برگه راهنمای این آزمون از سه‌شنبه ۱۱ شهریور روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت و کلیه داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه و پرونده نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه هر داوطلب برای حضور باید پرینت کارت شرکت در آزمون یا اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه را ارائه کند گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک پاسخنامه و یک دفترچه داده خواهد شد.

توکلی در ادامه در مورد تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون اظهار کرد: به طور کلی ۷۸۹۳۱ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که ۳۷۲۶۵ نفر آن‌ها زن و ۴۱۶۶۶ آن‌ها مرد هستند.

از این تعداد ۶۲۵۳۵ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۳۱۰۵ داوطلب در گروه علوم پایه، ۸۸۳۸ داوطلب در گروه فنی و مهندسی، ۹۵۰ داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و ۳۴۰۳ داوطلب در گروه هنر ثبت نام کرده‌اند.   وی در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون نیز اظهار کرد: با توجه به ضوابط ۷۷۵۰ نفر از طریق این آزمون پذیرش می‌شوند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات