پاسخ مسئولان آموزش عالی به نگرانی داوطلبان ارشد

رئیس سازمان سنجش در پاسخ به نگرانی داوطلبان کارشناسی ارشد پیرامون تعویق در اعلام نتایج آزمون‌های دانشگاه آزاد گفت: تلاش بر تعجیل در اعلام نتایج است، اما برای رفع نگرانی داوطلبان با دانشگاه آزاد همکاری می‌کنیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد به تعویق افتاده است و داوطلبان برای انتخاب بین دانشگاه آزاد و دولتی باید از نتیجه آزمون دانشگاه آزاد مطلع باشند.

در حالی که مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های دولتی رو به اتمام است هنوز نتایج آزمون‌های دانشگاه آزاد اعلام نشده و داوطلبان در نگرانی هستند.

با توجه به اینکه مسئولان دانشگاه آزاد علت تعویق در اعلام نتایج را توسعه ظرفیت‌ها اعلام کرده و گفته‌اند منتظر دریافت مجوز کد رشته‌های درخواستی خود از وزارت علوم هستند، با مسئولان وزارت علوم تماسی داشتیم تا پاسخ آنها را نیز بشنویم.

عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: دانشگاه آزاد یک دانشگاه مستقل است و اعلام نتایج این دانشگاه به وزارت علوم مربوط نمی‌شود، ولی در رابطه با مجوز رشته‌های درخواستی باید مسئولان دفتر گسترش آموزش عالی پاسخگو باشند.

همچنین ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز خاطرنشان کرد: بحث مجوز رشته‌ها به سازمان سنجش مربوط نمی‌شود و به دفتر گسترش آموزش عالی مربوط است، ولی در رابطه با زمان رو به اتمام ثبت‌نام داوطلبان در دانشگاه‌های دولتی بعید می‌دانم اعلام نتایج به اندازه‌ای تأخیر داشته باشد که پس از پایان زمان ثبت‌نام اعلام شود، ولی اگر لازم باشد ما با مسئولان دانشگاه آزاد همکاری می‌کنیم.

وی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد در تلاش هستند تا نتایج را سریع‌تر اعلام کنند و فکر نمی‌کنم زمان‌بندی طوری باشد که نیاز به تمدید زمان ثبت‌نام در دانشگاه‌های دولتی شود، اما در صورت لزوم حاضر به کمک هستیم.

در این رابطه با مسئولان دفتر گسترش آموزش عالی نیز تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات