نخبگان

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد پردیس‌های پولی

اسامی‌ ۱۰ هزار و ۲۸۴ نفر از پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ آزمون‌ متمرکز پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۳ و برخی از کدرشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی صورت گرفته، اعلام شد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان ۱۰ هزار و ۲۸۴ نفر  تعداد ۳ هزار و ۷۳۶ نفر معادل ۳۶.۳۳ درصد از پذیرفته شدگان زن و تعداد ۶ هزار و ۵۴۸ نفر معادل ۶۳.۶۷ درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان لازم است ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند. پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی که زمان ثبت نام از سوی دانشگاهها و موسساتی آموزشی برای آنها اعلام نشده باید بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش در یکی از روزهای یکشنبه ۶ و دوشنبه ۷ مهرماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند، بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ به سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه ها مراجعه کنند.

در رشته محل هایی که تعداد قبولین به حد نصاب تشکیل کلاس نرسد تصمیم گیری درخصوص تشکیل کلاس با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط خواهد بود.

۲ ـ با توجه به اینکه در این آزمون ، پذیرش دانشجو در دوره مجازی منحصراً از بین شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی صورت می پذیرد ؛ لذا شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی ( با حداقل سه سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع تحصیلی قبلی و یا حداقل ۵ سال سابقه کار منطبق با نظام یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم ) ، به عنوان شاغل شناخته شده و صرفا داوطلبان شاغل ( با شرایط فوق ) ، می توانستند نسبت به انتخاب رشته های مربوط به دوره تحصیلی « مجازی ویژه شاغلین » اقدام کنند . لذا داوطلبان غیر شاغلی که اقدام به انتخاب رشته های دوره تحصیلی مجازی کرده اند ، انتخاب آنان حذف و در این کدرشته محل ها گزینشی صورت نگرفته است.

معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش از تاریخ ۹ مهرماه ۹۳ قابل دسترسی خواهد بود.

تغییر رشته، گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و به اینگونه درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
kasra
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۹ ب٫ظ

سلام
این امکان وجود دارد که اگر فردی در آزمون ارشدآزادشرکت کرده باشد ودر گرایشی دیگر قبول شده باشد ولی دانشگاه محل زندگی گرایش اصلی را داشته باشد امکان ثبت نام در صورت خالی بودن را بدون اینکه در سایت مرکز آزمون انتخابی داشته باشد آن دانشگاه ثبت نام کند لطفا جواب رو ایمیل منید ممنون