ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور از ۱۴ مهرماه

فرایند ثبت نام از پذیرفته شدگان نوبت چهاردهم دوره فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد از ۱۴ مهرماه آغاز می شود.
 به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شدند می توانند با در دست داشتن مدارکی از جمله اصل و تصویر صفحات شناسنامه. (دو سری)، اصل و تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده، اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد، از ۱۴ مهرماه به مراکز پذیرفته شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نیستند، لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) را ارائه کنند که در آن عبارت زیر قید شده باشد :

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.»

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده توسط مدیریت حوزه علمیه قم یا مشهد دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدرک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل کنند.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت‌نام خود به سایت دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu/ac.ir مراجعه کنند.

کارنامه تمام داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از ۱۰ مهرماه بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، نتایج فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، چهارشنبه ۹ مهرماه اعلام شد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان کم بضاعت می توانند با پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت نسبت به ثبت نام، انتخاب واحد و ورود به کلاس درس اقدام کنند؛ مهلت پرداخت مابقی شهریه تا پایان ترم جدید اعلام شده است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات