پذیرش ۶۴۰ دانشجوی جدید ارشد در دانشگاه خوارزمی

مسئول آمار و اطلاعات معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی از جذب ۱۹۳۸ دانشجوی جدید در این دانشگاه خبرداد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مهدی رسولی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: از این تعداد دانشجو ۱۲۹۸ نفر در مقطع کارشناسی و ۶۴۰ نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد هستند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ۲۶۹ نفر دختر و مابقی پسرهستند و در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز ۳۲۱ نفر دختر و ۳۱۹ نفر پسر می‌باشند.

رسولی خاطرنشان کرد: امسال در رشته جدید مهندسی مکانیک نیز در این دانشگاه دانشجو جذب شده است.

مسئول آمار و اطلاعات معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به جذب دانشجو در پردیس این دانشگاه در کرج و تهران، گفت: در پردیس کرج در مقطع کارشناسی ارشد ۲۵۴ نفر و در تهران ۵۴۲ نفر پذیرش می‌شوند و در مقطع دکتری در پردیس کرج ۴۸ نفر و در پردیس تهران ۶۴ نفر دانشجو جذب خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در واحد تهران دانشگاه خوارزمی امسال ۹۸۰ نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد وارد دانشگاه می‌شوند که از این تعداد ۱۹۲ نفر به صورت مجازی مشغول به تحصیل خواهند شد.

رسولی در پایان گفت: امسال در واحد تهران دانشگاه خوارزمی ۱۷۰نفر در مقطع دکتری ثبت نام می‌شوند که ۷۴ نفر از آنها دختر و مابقی پسر هستند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
اعظم
مهر ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ق٫ظ

سلام.دانشگاه خوارزمی کرج واسه ارشد روانشناسی چه گرایش هایی داره؟