نخبگان

ثبت نام مرحله دوم تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از ظهر امروز

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از امکان انتخاب رشته- محل‌های جدید آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ این دانشگاه از ظهر امروز خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اعلام این خبر افزود: ثبت نام برای انتخاب ۱۶۳ رشته- محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد و حدود ۴۰۰ رشته -محل جدید در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۹ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: این رشته‌- محل های جدید به تصویب قانونی شورای گسترش وزارت علوم رسیده است و از سوی معاونت آموزشی دانشگاه به معاونت سنجش و پذیرش ابلاغ شده است و علت اینکه در شهریورماه نتوانستیم جزء تکمیل ظرفیت اعلام کنیم این است که در آن زمان فرآیند پذیرش و اعلام اسامی انجام شده بود و این تعداد رشته- محل بعدا به دست ما رسید.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ادامه داد:این رشته- محل‌های جدید شامل انتخاب مراکز بین‌المللی ، برون مرزی و دانشگاه مجازی نیز برای داوطلبان می‌شود .

وی خاطرنشان کرد:اعلام نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی چهارشنبه ۲۳ مهرماه می‌باشد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شیما
شهریور ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام من امسال مدیریت محیط زیست قبول شدم دوست دارم تو تکمیل ظرفیت اچ اس ای بخونم میتونم این کارو کنم ؟لطفا راهنماییم کنی

نرگس
مهر ۱۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۳ ب٫ظ

من مدیریت محیط زیست گرایش اچ اس ای امتحان دادم الان واسه تکمیل ظرفیت اونو توی جدول ندیدم باید چیکار کنم ؟ توروخدا راهنمایی کنید :(