شرایط شرکت در المپیاد علمی دانشجویی سال ۹۳

بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در ۱۷ مجموعه امتحانی برگزار می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

شرایط شرکت در المپیاد دانشجویی :

الف) دانشجویانی که حداقل ۷۰ واحد درسی گذرانده باشند، می توانند متقاضی شرکت در المپیاد رشته های یاد شده باشند. متقاضیان باید فرم تقاضانامه، ثبت نام اینترنتی را همانند سایر داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ تکمیل و بند ۲۹ را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی علامت گذاری کنند.

ب) مواد امتحانی مرحله اول رشته های المپیاد، همانند مواد امتحانی دوره کارشناسی ارشد این رشته خواهد بود.

ج) منتخبین مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی، براساس نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون رشته های مذکور و بدون احتساب نمره معدل کارشناسی، تعیین و از طریق سایت المپیاد سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

د) منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (اسامی اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش) می توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور، شرکت کنند.

ه ) دانشجویان سال سوم متقاضی شرکت در المپیاد دانشجویی کشور مجاز به انتخاب رشته برای مقطع کارشناسی ارشد نیستند.

تبصره ۱: دانشجویان متقاضی باید کلیه اطلاعات فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی را، همانند سایر داوطلبان تکمیل کنند.

تبصره ۲: منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (اسامی اعلام شده از طریق سایت مرکز المپیاد سازمان سنجش)، از اداره کل آموزش محل تحصیل خود گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنند و سپس از طریق ایمیل مرکز المپیاد به آدرس : Olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

تبصره ۳: فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی (المپیاد متمرکز)، تنها آن دسته از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در المپیاد سال جاری شرکت کنند که حداکثر یک نیمسال از زمان فراغت از تحصیل آنها گذشته باشد، یعنی فارغ التحصیلان نیمسال اول (بهمن ماه) سال جاری باشند.

تبصره ۴: متقاضیان شرکت در المپیاد غیرمتمرکز بایستی در زمان شرکت در آزمون المپیاد، حتماً (در نیمسال دوم) دانشجو باشند.

به داوطلبان توصیه می شود در انتخاب کدرشته های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند چرا که پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد در دوره های روزانه سال ۹۳ پذیرفته شده اند، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

تبصره: پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه پیام نور، نیمه حضوری، مؤسسات آموز ش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دوره های بین الملل و مجازی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از آن با رعایت سایر شرایط و ضوابط (به ویژه برادران با رعایت ضوابط مربوط به مقررات وظیفه عمومی) می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

کلیه فارغ التحصیلانی که مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری خود را به پایان رسانیده اند و از نظر نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت تمایل به شرکت در رشته دیگری به جز رشته فارغ التحصیلی، لازم است نسبت به تکمیل تقاضانامه بر اساس مقطع کارشناسی اقدام کنند. ضمن اینکه لازم است به تذکرات مندرج توجه کنند.

 

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات