نخبگان

نهایی شدن آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۳

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: آیین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد تا آخر این ترم نهایی خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکترعبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان اینکه در این آیین‌نامه مواردی مانند حذف نمره تک‌رقمی از کارنامه، افزایش کاهش سنوات و… بررسی می‌شود، افزود: این آیین‌نامه اکنون در حال بررسی و مطالعه است. تاکنون جلسات مختلفی توسط معاونان آموزشی برگزار شده و پیشنهادات مختلفی در این مورد جمع‌آوری شده است. همچنین موضوع اخیرا به مسوولان مناطق ده گانه آموزشی که اخیرا تشکیل شده است منتقل شد تا این موضوع در هر منطقه بررسی شده و نظرات ابلاغ شود.

وی تاکید کرد: تا ابلاغ آیین‌نامه جدید در مورد مواردی مانند نمره صفر در کارنامه و… مانند گذشته تصمیم‌گیری می‌شود.

وی از معرفی رشته‌های جدید خبر داد و اظهار کرد: در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا رشته‌های جدیدی معرفی شده است. رشته‌های جدیدی در زمینه‌های فنی مهندسی، مدیریت، آینده پژوهی معرفی شده است که به ارتقای مدیران بخشهای مختلف و در نتیجه رشد و توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در ادامه در مورد اصلاح آیین نامه جدید پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد توضیح داد: این آیین نامه در تابستان تصویب و به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات