توزیع عدالت آموزشی با توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه با توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی توزیع عدالت آموزشی صورت گرفته است،گفت: جوسازی که در رسانه‌ها برای این موضوع بوجود آمده ناشی از بحث‌های سیاسی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنای استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی با بیان اینکه از این پس درجه بندی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تنها شامل جامع،بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک خواهد بود، گفت: ارتقای واحدهای دانشگاهی به عواملی نظیر تعداد دانشجو، جذب اعضای هیات علمی ، تاسیس شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی تحقیقات، اجرای طرح های فرهنگی ماندگار، تامین منابع خارج از شهریه و ساخت و احداث پارک علم و فن آوری بستگی دارد.
میرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: حفظ شتاب علمی کشور که مدنظر ایشان است با توسعه مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر نیست، از این رو حرکت دانشگاه آزاد اسلامی که توسعه تحصیلات تکمیلی است در راستای حفظ شتاب علمی کشور است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی خاطر نشان کرد: دوستانی که نگران و دلواپس دانشگاه آزاد اسلامی هستند بدانند که مدیریت این دانشگاه به دنبال توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد دارای ۶۶ هزار و ۴۴۲ نفر عضو هیات علمی است، گفت: اسامی تمام این افراد به تفکیک رشته، محل و کد ملی در پورتال سازمان مرکزی وجود دارد که از این تعداد ۳۰ هزار نفر هیات علمی تمام وقت و بقیه نیمه وقت هستند.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد هیات علمی نشان دهنده پتانسیل بالای علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

میرزاده با بیان اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یک گنجینه علمی برای کشور هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسامی این پتانسیل را دارد که به عنوان یک برند در سطح ملی و منطقه‌ای مطرح شده و همچنین در ۱۰ سال آینده سرآمد جهان شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بودجه پژوهشی واحدها، گفت: در بودجه سال آینده ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی در نظر گرفته شده است که از این میزان ۵ درصد از منابع شهریه، ۵ درصد فعالیت‌های اقتصادی دانش بینان و ۵ درصد نیز از مازاد درآمد مصوب سال ۹۴ پیش بینی شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
iman
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۰:۱۷ ق٫ظ

کسی فهمید منظورشون از عدالت آموزشی دقیقا چیه!!!!!!!!!

داود - مهندسی صنایع
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۸ ب٫ظ

همین مونده بگن بیاید از ما تشکر هم بکنید اینقدر ظرفیت رو بردیم بالا!