نخبگان

شنبه آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد آزاد ۹۴

معاون سنجش وپذیرش دانشگاه آزاد گفت:شنبه۱۳دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، از طریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش به نشانی www.azmoon.org صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: فهرست رشته‌محل‌های دوره کارشناسی ارشد در سال ۹۴ از طریق سایت معاونت به نشانی www.azmoon.net منتشر شده است.

وی یادآور شد: در آزمون مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان پس از انتخاب مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته‌محل متناسب با آن مجموعه هستند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت‌نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

علوی فاضل درخصوص تعداد رشته‌محل‌های انتخابی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند ۱۰۰ رشته‌محل از یک مجموعه را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه داوطلبانی که سال گذشته در این آزمون پذیرفته شده‌اند هم می‌توانند مجدد ثبت نام کنند، افزود : برای ثبت نام در این آزمون محرومیت وجود ندارد، دانشجویانی که سال گذشته در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند اما به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده‌اند، از ثبت نام آزمون امسال محروم نمی‌شوند حتی افرادی که اکنون شاغل به تحصیل هستند هم می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

علوی‌فاضل افزود: دانشجویانی که اکنون در سال آخر کارشناسی هستند می‌توانند برای آزمون ارشد و دانشجویانی در سال آخر کارشناسی ارشد هستند می‌توانند برای آزمون دکتری ثبت نام کنند اما ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی در مقطع فعلی در زمان ثبت‌نام ضروری است. وی همچنین آخرین آمار ثبت‌نام شدگان را بیش از ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات