نخبگان

تعداد ثبت‌نام کنندگان کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام‌نور تا کنون

از شروع ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۴ تا کنون، بیش از ۸ هزار نفر نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نموده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر سال ۹۴ دانشگاه پیام‌نور برای ۱۵۰ کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی از دیروز یکشنبه ۲۱ دیماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و تاکنون ۸ هزار و ۲۷۰ نفر در این دوره‌ ثبت‌نام کردند.

به گفته وی، ثبت‌نام این دوره روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۹۳ مهلت ثبت‌نام به پایان می‌رسد و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند بایدسریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: این آزمون در ۵ گروه آموزشی شامل گروه‌های آموزشی انسانی (۸۸کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی)، علوم پایه (۳۴کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی)، فنی و مهندسی (۱۷کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی)، کشاورزی و منابع طبیعی (۱۰کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی) و هنر (۳کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی) است.

وی افزود: هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کد رشته امتحانی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و شرکت در آزمون، ثبت‌نام و در امتحان مربوطه شرکت کند.

توکلی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر سال ۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور برای ۷۰۵ رشته محل ۱۶ هزار و ۸۰ نفر است، گفت: از این تعداد ۵۹۲ رشته محل آموزشی، پژوهشی با ظرفیت ۱۱هزار و ۸۴۰ نفر و ۱۱۳ رشته محل الکترونیکی با ظرفیت ۴هزار و ۲۴ نفر است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهسا
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

خدا کنه تعداد ثبت نامی ها کمتر از ۱۶هزار تا باشه! D: