نخبگان

امشب پایان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت :ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ این دانشگاه امشب به پایان می رسد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴:۰۰ امروز شنبه مورخ ۹۳/۱۰/۱۳ به پایان خواهد رسید.

لذا داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در فرصت کوتاه باقی مانده اقدام به ثبت نام کنند.

علوی فاضل گفت: ثبت نام از طریق سایت www.azmoon.org صورت می گیرد و هر داوطلب این دوره می تواند ۱۰۰ رشته/محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

معاون سنجش و پذیرش درخصوص رعایت شرط تجانس گفت: داوطلبان رشته های با آزمون می توانند بدون رعایت همنامی و شرط تجانس با مدرک دوره کارشناسی خود، در هر رشته ای که علاقه مند هستند، ثبت نام کنند. اما در دوره های بدون آزمون متقاضیان باید در رشته همنام و متجانس با دوره کارشناسی خود ثبت نام کنند.

وی در پایان از داوطلبان خواست: داوطلبان علاقه مند، ثبت نام خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند، چراکه سایت رأس ساعت ۲۴:۰۰ بسته خواهد شد و حتی اگر آنها کارت اعتباری را تهیه کرده باشند و ثبت نهایی را در سایت انجام نداده باشند، امکان ثبت نام آنها وجود نخواهد داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات