آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع کارشناسی ارشد ۹۴

پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع  کارشناسی ارشد از صبح امروز ۲۵ بهمن ماه به صورت اینترنتی در سراسر کشور آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه از صبح امروز آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش ، دارنندگان مدرک سطح دو (کارشناسی ) حوزه های علمیه می توانند در رشته های تفسیر و علوم قرآنی،  فقه و اصول ، تاریخ اسلام، کلام اسلامی ، کلام با گرایش امامت ، کلام با گرایش مهدویت ، کلام با گرایش مذاهب اسلامی ، فلسفه اسلامی ، تبلیغ با گرایش حج ، مطالعات اسلامی زنان،اخلاق و تربیت اسلامی، مدرسی ادبیات عربی ثبت نام کنند.

ارائه نسخه نرم افزاری پذیرش حوزه های علمیه خواهران در قالب اندروید نیز از امکانات جدید پذیرش اعلام شده است ، این نرم افزار رایگان، در شش قسمت طراحی شده است که شامل معرفی اجمالی ، آشنایی با کلیات نظام آموزشی – تربیتی، ویژگی و مزایا، فرایند ثبت‌ نام و پذیرش و زمان و شیوه ثبت‌ نام است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌ نام اینترنتی می‌توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir مراجعه کرده و دفتر چه راهنمایی ثبت نام را دریافت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات