تمدید ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه هرمزگان

دانشگاه هرمزگان فراخوانی جهت پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ منتشر نموده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، زمان ثبت نام پذیرش استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه هرمزگان تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ تمدید گردید.

شرایط لازم جهت درخواست:

  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته( مجموع روزانه و شبانه) که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود.
  • برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.
  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه هرمزگان ( مجموع روزانه و شبانه) که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود نیز مشروط بر اینکه معدل آنها تا پایان ترم ششم حداقل ۱۵ بوده و از ۹۷/۰ آخرین نفر ده درصد اول نیز کمتر نباشد می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط دانشجویان ده درصد اول یک رشته ورودی می باشد.

مدارک مورد نیاز:

– فرم تقاضای تکمیل شده

– ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان ترم ششم برای ورودیهای مهر ۹۰

– ارائه گواهی برای دارندگان شرط ۲ در صورت وجود

– رزومه علمی و مستندات فعالیتهای پژوهشی

– کپی شناسنامه و کارت ملی

متقاضیان ثبت نام استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه هرمزگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه به آدرس www.hormozgan.ac.ir مراجعه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
کاوه رهبری
اسفند ۷, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ق٫ظ

مرسی از اطلاع رسانی به موقع تون
من که از دوره ی قبل ناامید شده بودم ، وقتی تمدید شد خداروشکر ثبت نام کردم که انشاالله پذیرشم در این دانشگاه رو قبول کنند.

مهندس
اسفند ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

اخه دانشجوی کارشناسی فعالیت پژوهشی ش کجا بود؟؟

عبدالرضا
بهمن ۳۰, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

خدا رو شکر که تمدید شد :)
من روزهای آخر فهمیدم و نتونستم مدارک رو آماده کنم
امیدوارم تو قبولی نهایی هم شانس بیارم

آیدا نامی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۳ ۳:۰۳ ب٫ظ

با سلام
من همه شرایط پذیرش رو دارم ولی هیچ فعالیت پژوهشی ندارم ، با این شرایط میتونم ثبت نام کنم؟