راهنمای پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیمسال دوم ۹۳ دانشگاه آزاد

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با زمان و محل ثبت نام ، مدارک لازم و شهریه ی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیمسال دوم سال ۹۳ این دانشگاه توضیحاتی ارائه نموده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، فاضل علوی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تبریک به خواهران و برادرانی که در مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشـد ناپیوسـته نیمسال دوم سال ۱۳۹۳ پذیرفته شده اند ، اعلام می دارد پذیرفته  شدگان در این آزمون می توانند با مراجعه بـه سـایت معاونـت سـنجش و پـذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.com از نتیجه آن مطلع گردند.

۱- پرونده کلیه پذیرفته شـدگان آزمـون جهـت احـراز صـلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقبـاً از طـرف دفتـر گـزینش صلاحیتهای عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محلهای دانشگاهی خواهد رسید.
۲- سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه بـرای مشمولین ۳ سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نمیباشد.
۳- مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی کـه از سوی سازمان وظیفه عمـومی اعـلام گردیـده و همچنـین منـدرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسـی ارشـد ناپیوسـته سـال ۹۳ ضـوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آن که از زمان فراغـت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد بـه موقـع بـه خدمت اعزام شده باشند.
آزمون عملی رشته کارگردانی نمایش:
– دعوت شدگان بـه آزمـون عملـی رشـته کـارگردانی نمـایش در واحدهای تنکابن و سـپیدان لازم است جهت آزمون عملی در روز شـنبه ۹۳/۱۱/۱۱  در ســاعت اداری (۸ تا ۱۶ ) بــه واحــدهای مــذکور مراجعه نمایند.
– دعوت به آزمون عملی به مفهوم پذیرش قطعی تلقی نمـی گـردد و حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند.عدم شرکت در آزمون عملی به منزله انصراف تلقی شده و بعداً هیچ گونه عذری پذیرفته نخواهد شد. لذا افراد مشمول بایستی تا اعلام قطعی نتایج ، تکالیف وظیفه عمومی خـود را بـه موقع انجام دهند.
– نتیجه نهایی آزمون این رشته پس از آزمون عملی و انجام گـزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.
زمان و محل ثبت نام:
الف -پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشته ها ( به جز کـارگردانی نمـایش ) لازم است روز چهار شنبه ۹۳/۱۱/۸  با در دست داشـتن مـدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط کـه نشـانی و تلفـن آنهـا در سـامانه اینترنتی روابط عمومی معاونت سـنجش و پـذیرش دانشـگاه بـه آدرس www.pubr-azmoon.com درج شده است، مراجعه نمایند.
مــدارک لازم بــرای ثبــت نــام در دوره کارشناســی ارشــد ناپیوســته :
۱- اصل مدرک کارشناسی صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاههای معتبر داخل و خارج کشور که مـورد تأییـد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشـکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.
تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قـادر بـه ارائـه اصـل مـدرک کارشناسی خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بـر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.
تذکر: فارغالتحصیلان مشمول دوره کارشناسی که بـا ارائـه گـواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام مـی نماینـد ، عـلاوه بـر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیـت تحصـیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند.
همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند بایستی تصویر مجـوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شـش سـال تحصیل کرده اند ارائه نمایند.
۲- اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات
۳- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی
۴- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ ( برای برادران مشمول ۱۲ قطعه )
۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی بـرادران را مشـخص نماید.
۶- تکمیل و ارائه سایر فرمهای ثبت نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته شدگان قرار داده میشود.
میزان شهریه، هزینه خـدمات آموزشـی و حـق بیمـه دانشـجویی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳:
۱- دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و در نیمسال اول بایـد مبلـغ ۹۰۰۰۰۰ ریال به عنوان هزینـه خـدمات آموزشـی ، برگـزاری مسـابقات ورزشی، سمینارهای استانی و ملی، ستاد هماهنگی استان ها و کمـک بـه صندوق رفاه دانشجویی را به همراه شهریه نیمسال اول ( که میزان آن قبل از شروع هر سال تحصیلی با تصویب هیأت امناء دانشگاه اعلام می شود) به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز نمایند.
۲- حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۲۰۰۰۰ ریال می باشد کـه هـر پذیرفته شده باید آن را به حسابی که دانشـگاه مشـخص نمـوده واریـز نماید.
۳- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مـرزی توجه داشته باشند که مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هـیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
m&b
بهمن ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

ممنون از اطلاع رسانی تون :)

BSHR
بهمن ۷, ۱۳۹۳ ۳:۰۲ ب٫ظ

و هنوز جواب جابجایی ها اعلام نشده و حتی معلوم نیست کی اعلام میشه!!!

بهاری
بهمن ۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ق٫ظ

اصل مدرک؟؟ خب دانشگاه های سراسری که اصل مدرک نمیدن! مگه این که پولشو بدی!

mohamad
بهمن ۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاری

نگران نباشین
مدرک موقت رو هم قبول میکنن

اکبری-شیراز
بهمن ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام ممنون از اطلاع رسانی خوب و به موقع تون :)
فقط نمی دونین کی نتایج تکمیل ظرفیت میاد؟