نخبگان

نگاه ویژه دانشگاه پیام نور به حوزه تحصیلات تکمیلی

رییس دانشگاه پیام‌نور گفت:در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه پیام نور نیازمند نگاه ویژه ای است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با عنوان اینکه حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیازمند نگاه ویژه است، خاطر نشان کرد: در این بخش با نگاه محدود کننده رو به رو هستیم که امید است در دوره جدید و با حضور دکتر ابوالحسنی این روند تغییر یابد و وضعیت مناسب‌تر شود.

وی افزود: از آنجا که دانشگاه پیام نور دانشگاهی دانشجو محور، بر مبنای کتاب و آزمون محور است، شرایط آزمون باید روز به روز بهتر از قبل باشد و «بهره مندی از اعضای مجرب دانشگاه پیام نور »، «ایجاد انگیزه در بین اعضای محترم علمی »،« به روز شدن سوالات »، «ارزیابی مستمر از اعضای هیات علمی و کارکنان » ، « استفاده از فناوری جدید و تکنیک‌های روز جهت اصلاح چرخه تولید دانشنامه»، « تعامل ویژه معاونت آموزشی با سایر معاونت‌ها و حفظ ارتقای کیفی»، « اصلاح ساختارها و آیین نامه‌ها» ، « کیفیت آموزش، بررسی هزینه‌های موجود و راهکارهای کسب درآمد» را از مهم ترین اقدامات حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
بهاری
بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ

“دانشگاه پیام نور دانشگاهی دانشجو محور، بر مبنای کتاب و آزمون محور است”!! تو تحصیلات تکمیلی باید به سمت پژوهش رفت، نه درس و مشق و امتحان!