نخبگان

۳۰درصد پذیرفته شدگان ارشد، فارغ التحصیلان موسسات غیرانتفاعی هستند

رییس اتحادیه موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور از پذیرش ۳۰ درصد فارغ التحصیلان موسسات غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکترمحمد داستان پور در حاشیه گردهمایی موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور در کرمان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران، با اعلام این خبر گفت: در این گردهمایی پیشنهادات خوب و مثمر ثمری از سوی روسای موسسات غیرانتفاعی منطقه ۷ کشور ارائه شد که طی یک بیانیه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مقامات مسئول ارسال خواهد شد.

رییس اتحادیه موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور افزود: موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی استان کرمان با دانشگاه شهید باهنر کرمان که دانشگاه مادر استان است تعامل دارند و همچنن دانشگاه شهید باهنر کرمان بر کار این موسسات نظارت می کند.

داستانپور گفت:هماهنگی بین موسسات آموزش عالی استان کرمان و همچنین تعامل و همفکری در جهت رشد و توسعه آموزش عالی استان موجب بالا بردن کیفیت و کمیت آموزشی موسسات آموزش عالی استان کرمان خواهد شد.

رییس اتحادیه موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور در پایان خاطر نشان کرد: از بین قبول مقطع کارشناسی ارشد، بیش از ۳۰ درصد از بین دانشجویان موسسات غیرانتفاعی می باشند که این آمار گویای این تعالی و کیفیت کاری این موسسات می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات