نخبگان

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد ۹۴

تاریخ پرینت کارت و نحوه‌ برگزاری آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از زمان برگزاری آزمون و دریافت کارت شرکت در آزمون این دانشگاه خبر داد .

به گزارش مستر تست در این اطلاعیه آمده است : به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال ۱۳۹۴ (نوبت پانزدهم) می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۴/۰۲/۰۴ در ۱۰۱ شهرستان و مراکز استانهای مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌‌شنبه ۹۴/۰۲/۰۱ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. با توجه به اعلام رشته‌محلهای جدید در برخی رشته‌های امتحانی بعد از مرحله ثبت‌نام آزمون، به اطلاع می‌رساند فهرست این رشته‌محلها و اطلاعیه تکمیلی سازمان در خصوص موضوع فوق در روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۱/۳۱ بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) درج خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ana
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

باسلام و عرض خسته نباشید.
ببخشید تاریخ دریافت کارت ارشد دانشگاه ازاد کی هستش!//