نخبگان

برگزاری آزمون ارشد دانشگاه آزاد در خردادماه ۱۳۹۴

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه در روزهای هفتم تا نهم خرداد ماه ۱۳۹۴ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی درروزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ هفتم، هشتم و نهم خرداد ماه سال جاری طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

علوی فاضل با توجه به تماس های مکرر برخی از داوطلبان مجموعه حقوق مبنی بر اینکه امسال سوالات درس آیین دادرسی کیفری از قانون جدید یا قدیم طراحی خواهد شد، گفت: مبنای طراحی سوالات برای آزمون پیش رو قانون جدید خواهد بود؛ لذا داوطلبان می بایست برای آماده سازی خود قانون جدید را مورد مطالعه قرار دهند.

وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد: درصورتیکه هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش مراجعه کرده یا سوالهای خود را از طریق سایت www.azmoon.org مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

لذا تأکید می شود که داوطلبان به منابع غیر رسمی اطمینان نکرده و مبنای دسترسی خود به اطلاعات را صرفاً روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش قرار دهند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ملیکا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام تاریخ ازمون زبان انگلیسی کدوم روز است؟؟؟؟

مهدی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۹:۰۷ ق٫ظ

دوستان من استرس دارم
شما خیلی خوندین ؟؟؟؟؟؟
من خیلی نخوندم فکرکنم باید برم سربازی :(

کنکور ارشد مدیریت رسانه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

با سلام
ممنون از وب خوبتون