تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث تا ۳۰ فروردین ماه

پذیرش و ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد تا ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۴ تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه قرآن و حدیث براساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور، از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه علمی برای تحصیل در دوره حضوری مقطع کارشناسی ارشد  برای سال تحصیلی ۹۵ ـ ۹۴ در قم دانشجو می پذیرد.

رشته های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی ارشدحضوری شامل رشته علوم حدیث گرایش های کلام و عقاید، اخلاق، رشته علوم و معارف نهج البلاغه، رشته تفسیر روایی و رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت، روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد؛ همچنین در مقطع کارشناسی ارشد مجازی رشته علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث در سه گرایش نهج البلاغه، تفسیر اثری و کلام و عقاید ارائه شده است.

هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک کد رشته محل است و مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دو سال است و دانشجو نمی توانند هم زمان با تحصیل در این دانشگاه، در دیگر مراکز آموزش عالی اشتغال به تحصیل داشته باشد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات