نخبگان

انتخاب رشته ۳۰ هزار نفر از مجازین کارشناسی ارشد ۹۴ تا صبح امروز

تعداد ۳۰ هزار نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ تا ۹ صبح امروز برای انتخاب رشته اقدام کردند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ ساعت ۲۰ روز گذشته دوشنبه ۲۸ اردیبهشت از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و تا ساعت ۹ صبح امروز از تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تعداد ۳۰ هزار داوطلب برای انتخاب رشته و ثبت کدرشته‌ها اقدام کردند.

با توجه به اینکه بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب رشته تا پایان روز ۵ شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه است، تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد باید در این مهلت مقرر شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنما ضمن مطالعه دقیق آن و اطلاعیه‌های منتشره سازمان نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه از کدرشته امتحانی یا کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام و کدرشته محل‌های انتخابی را به‌ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته تقاضانامه اینترنتی که از روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، درج کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره کدرشته‌محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته از دوشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان باید به این اصلاحات نهایت دقت را داشته باشند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
هیوا
خرداد ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

انتخاب رشته چی!!انقدر بالا بودیم آدم روش
نمیشه اسم انتخاب رشته رو به زبان بیاره

نسرین
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ب٫ظ

بارتبه۴۲۷۵فیزیک گرایش اتمی کجامیارم؟

نسرین
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ

رتبه۴۲۵۷فیزیک گرایش اتمی کجامیارم؟

حجت الله خسروی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

رتبه ۳۲۰۰