انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۴

دفترچه  انتخاب کد رشته‌ (شماره ۲)  آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۴ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد .

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد به سایت سازمان مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و رعایت تمام ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته از میان کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کرده و کدرشته‌های مورد نظر را به ترتیب اولویت علاقه تعیین کرده و برای ثبت آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

لاطم به ذکر است ، داوطلبان مجازه به انتخاب رشته پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز دوشنبه ۹۴/۰۲/۲۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹۴/۰۲/۳۱ ، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد و در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات