نخبگان

تشریح جزئیات آزمون عملی برخی کد رشته‌های هنر کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات آزمون عملی رشته‌های هنر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴، گفت: آزمون‌ها در روزهای هفتم، هشتم و نهم مرداد منحصراً در تهران برگزار می‌‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کُدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸  و ۱۳۶۴ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ در روزهای چهارشنبه هفتم، پنجشنبه هشتم و جمعه نهم مرداد ماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون عملی و برگ راهنمای مربوط از دوشنبه ۵ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبانه هر یک از این کُدرشته‌های امتحانی که مجاز به انتخاب رشته شدند و برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کردند باید از دوشنبه ۵ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با توجه به دستورالعمل های مربوطه برای مشارکت در آزمون عملی و دریافت کارت خود اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: داوطلبان باید با کارت آزمون، اصل کارت ملی و شناسنامه و همچنین لوازم اعلام‌شده در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در جلسه آزمون شرکت کنند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فرزانه
تیر ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

سلام
ممنون از اطلاع رسانی تون
امیدوارم کسایی که در این آزمون شرکت کردن موفق باشن