نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۴ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از دانشگاه های دیگر

اطلاعیه پذیرش از دانشگاه های دیگر دانشجویان مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از بین دانش آموختگان کارشناسی پیوسته نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دانشگاه های دولتی در رشته های زیر با استناد به آیین نامه” پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد” به شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ
۹۳/۵/۵ و اصلاحیه شماره ۲۱/۱۱۴۳۷۴ مورخ ۹۳/۶/۳۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تعداد محدودی دانشجوی بدون آزمون می پذیرد.

شرایط: 

  1.  تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های دولتی
  2. دانش آموختگی در نیمسال اول یا دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ (حداکثر تا پایان شهریور ۹۴)
  3. گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی پس از ۶ نیمسال تحصیلی و کسب میانگین کل ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود.
  4. حداکثر مدت زمان تحصیل برابر با هشت نیمسال تحصیلی.

مدارک مورد نیاز:

  1.  فرم تکمیل شده ارائه درخواست( مهر و امضاء محل های مربوط به دانشکده و یا دانشگاه ضروری است)
  2. یک نسخه کارنامه کلی( تائید نشده) تا پایان نیمسال هفتم
  3. کپی شناسنامه و کارت ملی
  4. ارائه فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۷۴۸۹۰۰۱۰۰۶ به نامدرآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نزد بانک ملی شعبه اسکان

 

نحوه ارائه درخواست:
صرفا” از طریق پست پیشتاز به آدرس تهران. میرداماد غربی پلاک۴۷۰. سازمان مرکزی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. صندوق پستی شماره ۱۵۸۷۵-۴۴۱۶. برای کلیه متقاضیان تهرانی و یا شهرستانی.( داشتن کد رهگیری الزامی است). روی پاکت عبارت مربوط به دفتر استعدادهای درخشان درج گردد.

زمان:

مهلت ارسال مدارک تا روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۴/۴/۲۵ می باشد. به مدارکی که پس از این تاریخ پست شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نکات ضروری:

توجه ۱: دانشگاه صرفاً درخواست دانشجویان دانشگاه های دولتی را بررسی خواهد نمود. خواهشمند است دانشجویان سایر دانشگاهها (دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، جامع علمی کاربردی و … ) از ارسال فرم درخواست و واریز وجه خودداری نمایند. وجه واریزی بازگردانده نخواهد شد.

توجه ۲: مدارک و درخواست تنها می بایست از طریق پست پیشتاز به دانشگاه برسد. به هیچ عنوان درخواست به صورت حضوری پذیرفته نمی شود. ضمنا” متقاضیان باید کد رهگیری را نزد خود نگهدارند.

توجه ۳: دانشجویان هر رشته تنها در رشته تحصیلی خود مجاز به تکــمیل تقاضا نامه می باشند.

توجه ۴: کلیه متقاضیان ضروری است به همراه مدارک ارسالی، اصل فیش واریز شده بانکی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ریال را ضمیمه نموده و کپی آن را نزد خود نگهدارند.

توجه ۵: بدیهی است برنامه ریزی برای دفاع از پروژه و اخذ نمرات میهمانی و …. برای جلوگیری از تداخل با تعطیلات تابستان، و موارد نظیر آن، به منظور دانش آموختگی تا پایان شهریور ۹۴ به عهده دانشجو و دانشکده و دانشگاه مربوطه می باشد و این دفتر مسئولیتی در قبال آن ندارد.

توجه ۶: مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی نداشته و مطابق مقررات برخورد خواهد نمود. ضمناً مدارک کسانی که به هر دلیل پذیرفته نشوند نگهداری نشده و عودت داده نخواهد شد.

توجه ۷: لطفا” اطلاعیه را به دقت مطالعه، و از مراجعه و تماس تلفنی با دفتر استعدادهای درخشان و سایر واحدهای دانشگاه جدا” خودداری فرمائید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات