انتشار نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۳۹۴

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج دوره فراگیر دانشگاه پیام نور از قبولی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر در این آزمون خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این آزمون تعداد ۸۰ هزار و ۵۸۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۹۸ نفر زن و ۴۱ هزار و ۸۸۵ نفر مرد بودند.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی این آزمون در صبح جمعه ۴ اردیبهشت ماه به صورت تستی در ۱۰۱ شهرستان برگزار شد و ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب در آزمون شرکت کردند و ۳۰ هزار و ۱۶۲ داوطلب غایب بودند. در واقع ۶۲.۵۷ درصد حاضر و ۳۷.۴۳ درصد غایب بودند.

وی یادآور شد: از تعداد ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب حاضر در آزمون تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۸ نفر زن و تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۳ نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از گزینش نهایی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر پذیرفته شده اند که اسامی آنان بعداز ظهر امروز ۲۱ مرداد اعلام می شود. از تعداد پذیرفته شدگان در این دوره تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ نفر زن و ۵ هزار و ۷۲۸ نفر مرد هستند. در واقع ۴۸.۱۸ درصد زن و ۵۱.۸۲ درصد مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام در روز ۸ شهریورماه به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند و از برنامه زمانی دانشگاه مطلع شوند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حانیه
آبان ۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام.میشه لطفامنوراهنمایی کنید.
من ارشدقبول نشدم.میخوام برم فراگیرپیام نور.
راهی نیست که امسال برم?
یعنی واسه بهمن امسال نمیگیرن?
باید امسال ثبت نام کنم ومهراینده درصورت قبولی برم?
اینکه خیلی طول میکشه.