نخبگان

لزوم ثبت‌نام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی و سازهای جهانی

پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد رشته های کارگردانی نمایش و نوازندگی سازهای جهانی می بایست در روزهای دوشنبه مورخ ۲۳/۶/۹۴ و سه شنبه مورخ ۲۴/۶/۹۴ جهت ثبت نام به واحدهایی که آدرس آن ها در سامانه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس sanjesh.iau.ac.ir مراجعه و نسبت به مکان دقیق آزمون عملی خود اطلاع کسب کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد رشته های کارگردانی نمایش و نوازندگی سازهای جهانی می بایست در روزهای دوشنبه مورخ ۲۳/۶/۹۴ و سه شنبه مورخ ۲۴/۶/۹۴ جهت ثبت نام به واحدهایی که آدرس آن ها در سامانه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس sanjesh.iau.ac.irمراجعه و نسبت به مکان دقیق آزمون عملی خود اطلاع کسب کنند.

علوی فاضل افزود: داوطلبانی که در زمان مقرر به واحدهای مذکور مراجعه ننمایند، عدم حضور آن ها به منزله انصراف از ثبت نام تلقی می شود.

وی در پایان گفت: نتیجه نهایی این آزمون ها پس از آزمون عملی متعاقباً از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الهه باقرزاده
شهریور ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

جواب منو لطفا سریع بدین من متوجه نمیشم، یعنی باید من می رفتم دانشگاه علوم تحقیقات و ثبت نام می کردم واسه آزمون عملی؟