نخبگان

تخلف داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون کارشناسی ارشد و استفاده از آن موجب سه دوره محرومیت از شرکت در آزمون و همراه داشتن تلفن بدون استفاده از آن موجب باطلب شدن آزمون و یک دوره محرومیت خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا مصدق در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وظایف هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های دانشگاه آزاد گفت: این هیات براساس قانون به همه تخلفات آزمون های تحصیلات تکمیلی سراسری دانشگاه آزاد رسیدگی می کند و برای تخلفات و گزارش های واصله حکم صادر می کند، هیات تجدید نظر برای احکام صادر شده هم در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر است.

وی افزود: همه آنچه که در آزمون ها تخلف محسوب می شود مانند تقلب، همراه داشتن موبایل، تبلت، جزوه و ماشین حساب از سوی این هیات بدوی مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های دانشگاه آزاد درخصوص شیوه برخورد با افراد متخلف گفت: مجازات متخلفان از سوی قانون تصویب شده و آئین نامه اجرایی نیز دارد. بعنوان مثال اگر کسی تلفن همراه در جلسه امتحان داشته باشد و از آن استفاده کند آزمون وی باطل شده و به مدت ۳ دوره از شرکت در آزمون محروم می شود و برای مجازات کیفری به دستگاه قضایی معرفی می شود، اگر داوطلب از تلفن استفاده نکند آزمون داوطلب باطل می شود و یک دوره هم محرومیت از شرکت در آزمون به وی تعلق می گیرد.

مصدق با اشاره به تخلفات صورت گرفته در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۱۳۹۴ گفت: در آزمون تحصیلات تکمیلی سالجاری تخلف شاخصی صورت نگرفته و تنها ۳ گزارش به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های دانشگاه آزاد ارسال شده که در مرحله بررسی قرار دارد .

وی افزود: البته هنور صحت آن مشخص نیست و پس از بررسی در این هیات نتیجه آن اعلام می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
معماری
شهریور ۷, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ق٫ظ

چند سال پیش که کنکور ارشد دادم، سر کنکور عملیش، قاطی وسایلمون ما همه چی داشتیم. دوربین. موبایل. کتاب و …!! قاچاقی برده بودیم!
بعد آخر آزمون همه چی قاطی پاتی شده بود، من و دوستام هم اصرار که عکس بگیریم از طرحمون! خانوم مراقبه اومده بود کارها رو تحویل بگیره، ما هم گوشی به دست، هی میگفتیم «نهههههه! بذار اول یه عکس بندازمممم»!! بنده خدا از شدت پررویی ما کم آورده بود!!

مریم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

من بدون توجه معدلمو بالاترزدم یعنی۱۶ونیم بعدا که لیسانسموگرفتم دیدم۱۵ودوصدمه الان من متخلفم هشداراروجدی نگرفتم تهرانم قبول شدم قبولیم تکلیفش چی میشه

بهاری
شهریور ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

ای بابا! اونقدر دم در آدم رو میگردن که کسی که موفق بشه اینها رو ببره تو، مطمئنا میتونه یه جوری هم استفاده کنه که نفهمن!!