نخبگان

اعلام ضوابط جدید پذیرش دانشجویان ایرانی در مالزی

رایزنی علمی ایران در شرق آسیا ضوابط جدید پذیرش دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های مالزی را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری ایسنا رایزنی علمی ایران در شرق آسیا با صدور اطلاعیه‌ای ضوابط جدید پذیرش دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های مالزی را تشریح کرد.

رایزنی علمی ایران در شرق مالزی عنوان کرد با عنایت به بخشنامه مصوب وزارت علوم مالزی به شماره (JPT(BEM)1000/016/046 JID4 مورخ (۶) ۲۰۱۵/۰۹/۱۰) و نیز ابلاغیه سازمان خدمات جهانی آموزش عالی مالزی (EMGS) به تمامی دانشگاه‌های مالزی در مورخ ۲۰۱۵/۱۰/۰۱، مقرر شده است:

۱- کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مالزی که مایل به جذب دانشجوی ایرانی هستند، باید نزد رایزنی علمی ایران در شرق آسیا تشکیل پرونده دهند.

۲- کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مالزی باید قبل از پذیرش دانشجویان ایرانی از رایزنی علمی ایران در شرق آسیا، استعلام بگیرند.

رایزنی علمی ایران همچنین عنوان کرد که لیست دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مالزی که براساس این بخشنامه در رایزنی علمی ایران در شرق آسیا تشکیل پرونده داده و مجاز به پذیرش دانشجوی ایرانی هستند را منتشر خواهد کرد.

این رایزنی از کلیه متقاضیان ادامه تحصیل در مالزی خواسته است تا قبل از هرگونه اقدام برای ثبت‌نام در دانشگاه‌هایی که در این لیست وجود ندارند و یا مراحل تشکیل پرونده آنها هنوز نهایی نشده است، جدا اجتناب کنند.

در همین راستا، رایزنی علمی ایران در شرق آسیا از تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ اقدام به اجرایی نمودن این بخشنامه وزارت علوم مالزی کرده و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مالزی که مایل به پذیرش دانشجوی ایرانی هستند، در حال تشکیل پرونده و نهایی ساختن پروسه آن با همکاری رایزنی علمی می باشند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد امین فقیه
آذر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ

علاقه مند به تحصیل در مالزی هستم.در رشته زبان انگلیسی