نخبگان

ممنوعیت دریافت حق انصراف از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و جابجایی کارشناسی ارشد آزاد

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و داوطلبانی که با درخواست جابه جایی آنان موافقت شده است از پرداخت هزینه انصراف معاف می باشند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت : «پیرو بخشنامه شماره ۲۳۲۱۵/۲۱ مورخ ۲۹/۷/۹۳ ، کلیه واحدهای دانشگاهی در صورت تمایل پذیرفته شدگان به ثبت نام دررشته/ محل جدید قبولی، پس از بررسی و کنترل صحت پذیرش از طریق سامانه این مرکز ملزم به تسویه حساب و عودت کلیه شهریه های دریافتی و مدارک می باشند و می بایست از دریافت هرگونه وجه با بت هزینه ا نصراف از این افراد خودداری نمایند .»

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه تاکید کرد: «این بخشنامه در تاریخ ۲۹/۷/۹۳ به تایید ریاست محترم دانشگاه رسیده و اجرای آن توسط واحدهای دانشگاهی الزامی می باشد .»

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
عبداللهی
آذر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

باسلام خدمت مشاور,سامانه نقل و انتقال چه تفاوتی با سامانه جابه جایی داره که دوستان صحبت ازش میکنن؟ممنون میشم راهنمایی کنید

.ال .حسابداری
آذر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام میخواستم بدونم الان میشه تو جابه جایی شرکت کرد..آخه سایتش زده تا ۲۱ آذر خرابه…تکلیف چیه…اگه تکمیل ظرفیت شرکت کنم و قبول شم..این درسایی ک تو این دانشگاه گذروندم چی میشه؟ مطابقت میدن؟ کلا میخوام بددونم اصن من ک پسرم و مجرد چ جوری انتقالی بگیرم…

بهروزمعماری
آذر ۱۳, ۱۳۹۴ ۹:۱۲ ق٫ظ

با عرض سلام وخسته نباشی من جابجایی مشهد قبول شدم ولی دیر متوجه شدم وقتی رفتم گفتندباید هرچه سریع ثبت نام کنید ومن همین کار رو انجام دادم ویک ترم مرخصی خوردم سوال من اینه میدونم این ترم در دانشگاهی که هستم ادامه بدم یا باید انصراف بدم
گفتند باید ثبت کنم و منم همین کار رو انجام دادم و یک ترم مرخصی دادندمی خواستم بدون م می تونم این ترم در جایی که مشغول تحصیل هستم ادامه بدم یا باید انصراف بدم
میتونم این ترم درجایی که مشغول تحصیل هستم ادامه بدم یانه

زیبا
آذر ۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

سلام خانم مشاور شما به آقای مصطفی گفتید که الان سامانه برای جابجایی بازه اقدام کنید منظورتون کدوم سامانه است یک سامانه جابجایی تا پایان آبانماه بود ویکی دیگه نقل وانتقالات است که هنوز باز نشده ممنون اگه توضیح بدید.

نازنین زهرا
آذر ۸, ۱۳۹۴ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا
مشاور
آذر ۹, ۱۳۹۴ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

سلام زیبا
سامانه جابجایی هنوز بازه و امکان ثبت نام در اون براتون همچنان وجود داره در صورتی که هنوز اقدام نکردی میتونی ثبت درخواست کنی.
موفق باشی.

مینا
آذر ۷, ۱۳۹۴ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
من در سامانه جابه جایی ثبت نام کردم گفتن تا ۳۰ ابان فرصت داره حالا یک سامانه نقل و انتقال موقت دیگه دیدم موقت یا دایم که از ۱۵ اذر تا ۳۰ اذر ثبت نام داره این سامانه با سامانه اول چه فرقی می کنه؟؟؟

مولایی
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ب٫ظ

با عرض سلام و احترام
بنده ورودی تکمیل ظرفیت مهر ماه هستم در ارشد ساخت تولید شهر قدس ۴ جلسه در کلاسها حضور داشتم میخواستم ببینم اگه انصراف بدم چه مقدار از شهریه کم میشود. در ضمن تعداد نفرات دانشجویان ۵ نفر هست و اگه انصراف بدیم منحل میشود ۳ نفر از ۵ نفر میخواهیم انصراف بدیم آیا کل شهریه را میگیرند؟
با تشکر و سپاس فراوان

مشاور
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مولایی

سلام مولایی
معمولا در صورت حضور بیشتر از سه جلسه در کلاسها از شهریه تون کسر میشه اینکه چه مقداری رو باید از واحد مورد نظر سوال کنید.
موفق باشی.

مصطفی
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام
برا ثبت درخواست جابجایی ترم بهمن ماه کی اقدام کنیم ؟
برا ترم مهرماه خبردار نشدم تا زمانش تموم شده

مشاور
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام مصطفی
هم اکنون سامانه برای جابجایی فعاله و میتونی درخواستت رو ثبت کنی برای رشته و شهر دلخواهت. سعی کن سریعتر این کار رو انجام بدی.
موفق باشی.

امیر نوری سادات
آذر ۱, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ق٫ظ

سلام
من در انتخاب اول ارشد هوش مصنوعی ملارد(نیمسال دوم) و در تکمیل ظرفیت ارشد نرم افزار شهر ری قبول شدم اما نرفتم.
ایا با توجه به تخصیص دو شماره دانشجویی میتونم برای هر دو رشته درخواست انتقالی بدم و در صورت قبولی تصمیم بگیرم که کدوم یکی از دو رشته رو ادامه بدم(میخواهم درخواست انتقال به لاهیجان برای هر دو رشته روبدم و در این فرصت تصمیم بگیرم که کدام را ادامه بدهم)

مشاور
آذر ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام امیر
خیر این امکان وجود نداره.
هر دو شماره دانشجویی ای که داری معرف شماست و شما فقط میتونی یک بار برای شهر و رشته دلخواهت ثبت درخواست کنی و یادت باشه اگه این کار رو با شماره دانشجویی دیگه ای هم انجام بدی ملاک درخواست اخرت هست.
موفق باشی.

مریم .م
آبان ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۴۵ ق٫ظ

با عرض سلام.من در واحد الکترونیکی دانشگاه ازاد پذیرفته شدم. ورودی بهمن بودم که با موافقت دانشگاه و درخواست من از مهر ماه شروع کردم.اما حالا متوجه شدم رشته من که مشاوره هست مورد تایید وزارت علوم و فنون نیست و نظام روان شناسی هم مجوز نمیدهد.حالا باید چه کنم؟ هزینه انصراف رو نمیتونم پرداخت کنم.ایا امکان داره در دانشگاهی دیگر به صورت حضوری انتقالی بگیرم؟ عاجزانه تقاضای کمک دارم .ممنونم. ایا الان میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟

مشاور
آبان ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم .م

سلام مریم
در مورد مجوز رشته ات میتونی به سایت زیر مراجعه کنی تا ببینی طبق اخرین تغییرات مشکلش حل شده یا نه.
http://www.msrt.ir/fa/gostaresh/pages/certifiedcenter4tab.aspx
در مورد تکمیل ظرفیت هم بله میتونی شرکت کنی و انتخاب دیگه ای داشته باشی و قبولیت بستگی به ترازت و تراز واحدی که انتخاب میکنی داره.
موفق باشی.

تینا
آبان ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

سلام خانوم مشاور خسته نباشید ببخشید سوال من اینه که من توی جا به جایی قبلی شرکت
کردم و قبول هم شدم در حال حاضر هم دارم میرم سر کلاسها…
الان هم توی تکمیل ظرفیت که قبول شدم و برای این جابه جایی هم ثبت نام کردم…میخواستم
بدونم آیا اگر بعد از امدن نتایج جابه جایی در صورت قبولیم دانشگاهی که الان دارم میرم
هزینه انصرافی از من نمیگیره؟یعنی این ترم مهر که رفتم فقط تسویه میکنم؟

مشاور
آبان ۲۶, ۱۳۹۴ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  تینا

سلام تینا
بله شما این ترمی که رفتی و واحدهایی که گذروندی برات تطبیق داده میشه و از واحد انصراف میدی و در واحد جدید ثبت نام میکنی و هزینه ای بابت انصراف از شما گرفته نمیشه.
موفق باشی.

سارا
آبان ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام من قبلا دانشگاه اهر قبول شدم و یک بار از این جابهجایی استفاده کردم و اومدم گرمسار ولی الان پشیمونم که چرا بالینی انتخاب نکردم میتونم یک بار دیگه از جابه جایی استفاده کنم گرمسار ثبت نام کردم آیا ثبت نامم لغو میشه اگر مجدد قبول نشم؟

مشاور
آبان ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام سارا
خیر مشکلی نیست میتونی از این فرصتی که هست استفاده کنی اگه با درخواستت موافقت نشه هم مشکلی برای قبولی قبلیت پیش نمیاد.
موفق باشی.

مریم
آبان ۲۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ق٫ظ

سلام خانم مشاور یعنی اگه تا زمان اعلام نتایج جابجایی سر کلاس بریم وبعد با جابجایی موافقت بشه وگرایش هم عوض شده باشه کل هزینه پس داده میشه

مشاور
آبان ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام مریم
در مورد نتایج جابجایی این ترم که مشکلی از این بابت پیش نمیاد چون نتایج برای شروع ترم بهمن اعلام میشه و میتونید در واحد مورد نظر ثبت نام کنید.
اما در حالت عادی حتی قبل از این هم در صورتی که سه جلسه کمتر در کلاس ها شرکت کرده بودی شهریه باید برگردونده میشد به صورت کامل.
موفق باشی.

جمیله ارانی پور
آبان ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

با سلام خدمت شما مشاور عزیزمان..من قبل از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت از دانشگاه قبلیم انصراف دادم واونا شهریه ثابت رو ازم گرفتن .با توجه ب اینکه در مرحله ی تکمیل ظرفیت پیام نور قبول شدم والان دانشجو هستم ایا میتونم برای پس گرفتن شهریه ثابتم در دانشگاه قبلی مقطع شبانه اقدام کنم.واگر بتونم چطوری باید پیگیری کنم ؟با تشکر

مشاور
آبان ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ

سلام جمیله
دانشگاه های دولتی در مورد برگردوندن شهریه سخت گیری بیشتری دارن و این کار مراحل قانونی خاصی نداره و این مورد به نظر دانشگاه مورد نظر بستگی داره. اما در صورتی که اصرار و مداومت داشته باشی و مشکلاتت رو بگی ممکنه برات کاری انجام بدن.
موفق باشی.