نخبگان

تذکر کتبی به واحدهای خاطی برگزار کننده دوره کارشناسی ارشد آزاد

برخی واحدهای دانشگاه آزاد که استانداردهای مربوط به تعداد دانشجویان در کلاس های کارشناسی ارشد را عایت نکرده اند تذکر کتبی دریافت کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: تعداد دانشجویان کلاس های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای این دانشگاه دارای استانداردهایی است و پس از بررسی های صورت گرفته به واحدهای این دانشگاه که استانداردهای مربوطه را رعایت نکرده اند تذکر کتبی داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تذکر کتبی به واحدهایی که استانداردهای مربوط به جمعیت دانشجویی در کلاس های درس را رعایت نکرده اند بنابراین روسای این واحدها قول داده اند که در ترم بهمن ماه این مشکل را برطرف می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برخی از واحد ها پس از دریافت تذکر دانشگاه اقدام به تقسیم بندی دانشجویان و تشکیل کلاس های جدید کرده اند اما برخی واحدها قرار است این مشکل را برای ترم آینده برطرف کنند.

حسین زاده لطفی بیان داشت: باتوجه به بررسی های صورت گرفته تعداد واحدهای این دانشگاه که استاندارد پذیرش دانشجو در کلاس های درس را رعایت نکرده اند نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته و می توان گفت که این وضعیت در شهر تهران کمتر از ۵ درصد کل کلاس های درسی بوده است.

وی عنوان کرد: بررسی و نظارت بر واحدهای این دانشگاه در حوزه های مختلف از جمله اجرای استانداردهای مربوط به جمعیت دانشجویان در کلاس های درس به طور منظم انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه آزاد بخشنامه ای درخصوص استانداردهای تعداد دانشجویان در کلاس های درس به واحدهای آموزشی خود ابلاغ کرده که براساس این بخشنامه کلاس های دانشجویان مقاطع دکتری این دانشگاه باید ۷ تا ۱۰ نفر و مقطع کارشناسی ارشد ۲۵ تا ۳۰ نفره برگزار کند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Psd
دی ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ق٫ظ

اگر تعداد دانشجویان ارشد واسه تشکیل کلاس در نیمه مهر و بهمن به حد نصاب نرسد تکلیف دانشجویان چیه؟ من انتخاب اولم تهران غرب بود و پذیرفته شدو اما هر دو ترم تعداد به حد نصاب نرسیدحالا باید چیکار کنم ؟امکانش هست مارو به انتخاب دوم که تهران مرکزمنتقل کنند ؟

الماس فخری
آذر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

سلام
لطفا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق را برسی کنید که در کارشناسی ارشد هیچ معیاری رعایت نشده مثلا بنده رشته مکاترونیک این دانشگاه ترم مهر ۹۴قبول شده ام ودر کلاس درس هم بخاطر بعضی استانداردها ی لازم نیز شرکت نکرده ام الان هم میخواهم انصراف دهم امور مالشان من را تحت فشار قرار داده وضمنا تعداد ۴یا ۵نفر این رشته دارد خواهشمندم مرا راهنمایی کنید چه کسی بکار من رسید گی میکند

majid
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ق٫ظ

ای بابا،بیا ببین واحد تاکستان چه خبره، کلاس
۱۰ متری ۳۵نفر و چپوندن،آدم نمیدونه دوره ابتدایی یا ارشد. فقط بلدن پول بگیرن