امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان کارشناسی ارشد فراگیر ۹۵ تا چهارشنبه آینده

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای از امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات کارشناسی ارشد فراگیر ۱۳۹۵ دانشگاه پیام نور تا روز ۲۵ آذر خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، در اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ورودی مهرماه ۹۵ دانشگاه پیام نور آمده است : 

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۴/۰۹/۰۸ با توجه به اینکه مدت ثبت نام آزمون مذکور مصادف بود با اربعین حسینی و نظر به اینکه ایام رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در پیش رو می باشد لذا ضمن تسلیت ایام مذکور، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مهرماه سال ۱۳۹۵ (نوبت شانزدهم) می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۴/۰۹/۱۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که متقاضیان ثبت نام بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۲۵ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات