نخبگان

اعلام آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های مجازی دانشگاه آزاد

علاقمندان به شرکت در دوره های غیرحضوری تحصیلات تکمیلی برای ثبت نام در آزمون و انتخاب کدرشته های واحد الکترونیکی (مجازی) دانشگاه آزاد اسلامی تنها سه روز فرصت دارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تا سوم بهمن ماه تمدید شده است که آخرین فرصت برای متقاضیان بزرگترین دانشگاه مجازی کشور محسوب می شود.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های واحد الکترونیکی تا سوم بهمن ماه به نشانی الکترونیکی www.Azmoon.org مراجعه کنند.

آموزش الکترونیکی یا مجازی از شیوه‌های نوین آموزشی است که به دلیل عدم نیاز به شرکت در کلاس‌های حضوری و با به کارگیری امکانات پیشرفته آموزشی، ضمن ارتقای کیفیت تحصیلی باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه دانشجویان می‌شود.

دسترسی دانشجویان در اقصی نقاط کشور به اساتید برجسته و طراز اول، برگزاری امتحانات پایان ترم در ۳۲ مرکز استان و پشتیبانی شبانه روزی از دانشجویان از دیگر گام‌های واحد الکترونیکی در راستای عدالت آموزشی است که امکان ادامه تحصیل را برای کارمندان، زنان خانه دار و علاقمندان به تحصیل در همه نقاط کشور فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، در دوره‌های غیرحضوری واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، کلاس ها اغلب بعد از ساعات اداری و در پایان هفته بر می گزار می شود تا دانشجویان به بهترین نحو بتوانند زمان خود را مدیریت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محسن دیناربر
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۲:۲۲ ب٫ظ

با سلام خواهشمندم مهلت ثبت نام دوره های مجازی را تمدید کنید امروز باخبر شدم
ممنون

Zohreh abdi
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام آیا ثبت نام ارشد مجازی تمدید خواهد شد؟

فاطمه منصوری
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

امروز هم متوجه اخرین مهلت ثبت نام شدم مهلت تمدید نمیشه.
جطوری میخونم دفترچه راهنوا رو داخلون کنم

فاطمه منصوری
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام أیا من با کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه دولتی أصفهان از ٢۴ سال پیش می تواؤم در أین دانشگاه ادامه تحصیل بدهم

سیده کریمی
دی ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ق٫ظ

با سلام آیا با مدرک معادل هم میتونیم شرکت کنیم؟