نخبگان

اعلام عناوین رشته های جدید کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

عناوین جدیدترین رشته های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه شهید بهشتی مجوز رشته‌های حسابداری مدیریت، حسابرسی، مدیریت تکنولوژی، مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسی را در مقطع کارشناسی ارشد و بیوتکنولوژی کشاورزی- گیاهی را در مقطع دکتری اخذ کرد که برای سال تحصیلی آینده (مهر ۹۶-۱۳۹۵)، برای اولین بار در این رشته‌ها دانشجو می‌پذیرد.

دورهرشته تحصیلیدانشکده/پژوهشکده
کارشناسی ارشدحسابداری مدیریتمدیریت و حسابداری
کارشناسی ارشدحسابرسیمدیریت و حسابداری
کارشناسی ارشدمدیریت تکنولوژیمدیریت و حسابداری
کارشناسی ارشدمهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسیمهندسی مکانیک و انرژی
دکتریبیوتکنولوژی کشاورزی- گیاهیمهندسی انرژی و فناوریهای نوین

همچنین این دانشگاه برای اولین بار در سال تحصیلی جاری مجوز جذب دانشجو در رشته‌های قرآن کاوی رایانشی، مهندسی برق- مخابرات امن و رمزنگاری، فناوری معماری، بیوشیمی و نانو زیست فناوری (بیوتکنولوژی) گرایش زیستی مقطع کارشناسی ارشد و محیط زیست در ۳ گرایش آلودگی محیط زیست، آمایش محیط زیست و تنوع زیستی را در مقطع دکتری را اخذ کرد.

دورهرشته تحصیلیدانشکده/پژوهشکده
کارشناسی ارشدقرآن کاوی رایانشیاعجاز قرآن
کارشناسی ارشدمهندسی برق- مخابرات امن و رمزنگاریفضای مجازی
کارشناسی ارشدفناوری معماریمعماری و شهرسازی
کارشناسی ارشدبیوشیمیمهندسی انرژی و فناوریهای نوین
کارشناسی ارشدنانو زیست فناوری (بیوتکنولوژی) گرایش زیستیمهندسی انرژی و فناوریهای نوین
دکتریمحیط زیست در ۳ گرایش آلودگی محیط زیست، آمایش محیط زیست، تنوع زیستیعلوم محیطی
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Farzad
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام.من ترم۲بهداشت وبازرسی گوشت دانشگاه تبریز هستم.میخام از الان برای ارشد اماده شم.اما نمیدونم برای کدوم رشته وچگونه؟لطفا راهنمایی کنید.

سارا
اسفند ۱, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ

سلام.میشه نمونه سوالات کارشناسی ارشد مترجمی انگلیسی رو به ایمیلم بفرستید.
ممنون

سمیر
بهمن ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

با سلام من امسال در کنکور ارشد گروه علوم پایه رشته زمین شناسی شرکت کردم خیلی دوس دارم از یکی از دانشگاه های تهران قبول بشم میشه چن نمونه کارنامه قبولی سال گذشته رو بذارین؟اگه از هفت درس سه درس رو ۵۰درصد بزنم میتونم قبول بشم؟ممنون و سپاس

صادق
بهمن ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

سلام خانم مشاور به راهنمایی و کمکتون شدیدا احتیاج دارم..(به سوالام لطفا جواب بدید) دیروز رفتم واحدی که قبول شدم واسه ثبتنام(فقط یکم پول دادم و فرمارو پر کردم..هنوز معافیت تحصیلی نگرفتم از پلیس +۱۰ فکر کنم انتخاب واحد هم برام انجام ندادن(گفتن اوایل هفته ی دیگه) کنکوره ۹۵ هم ثبتنام کردم ۱-اگر بخوام انصراف بدم و مهره ۹۵ برم دانشگاه مورده علاقم،(با کنکور) بابته انصراف پول میگیرن؟ ۲-اگر این ترم رو همین واحدی که ثبتنام کردم بخونم، بعد کنکور بدم و مهر ۹۵ بیام دانشگاهی که میخوام واسه واحد هایی که پاس کردم مشکلی پیش نمیاد؟ نکته سوال ۲:دانشگاه مورده علاقم مهره امسال ترمه اولشه که ارشد گرفته..یعنی اگر من این ترم رو واحدی که قبول شدم بخونم و مهر ۹۵ بخوام مهمان یا انتقالی بگیرم، دانشگاه مقصد مهره ۹۵ کلا میشه ترمه ۳ و من میشم ترمه ۲(منظور اینکه مهره ۹۵ پذیرش ترمه ۲ ندارن) به نظرتون چیکار کنم؟؟ کلا انصراف بدم و با کنکوری که میدم مهره ۹۵ برم سره کلاس یا این ترم رو بخونم ترمه بعد مهمان یا انتقالی بگیرم؟(میترسمم موافقت نشه با درخواسته مهمانی یا انتقالی..در ضمن نکته سوال ۲ هم خیلی آزار دهندس واقعا نمیدونم چیکار کنم..چیکار کنم به نظرتون؟ دوستانم اگر نظرشون… ادامه نظر»

مشاور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

سلام صادق ۱- در صورتی که از یکی از واحدهای دانشگاهی دانشگاه ازاد انصراف بدی ولی در واحد دیگه ای قبول شده باشی لازم نیست که هزینه انصراف رو بپردازی. ۲- در صورتی که این ترم رو در واحد قبلی بخونی و ترم مهر ۹۵ واحد دلخواهت قبول بشی به شرط نمره خاصی که واحد مقصد مشخص می کنه واحدها برات تطبیق داده میشه و معادلسازی میشه و مشکلی نیست اما در مورد نکته سوال ۲ و سوالت در صورتی که میدونی که واحد دلخواهت برای مهر ۹۵ ورودی های ترم ۲ نداره و واحدهای ارائه نمیشه در این مورد به مشکل برمی خوری. تصمیم درباره این موضوع هم که کلا انصراف بدی یا این ترم رو در این واحد که ثبت نام کردی بخونی یا نه کاملا به خودت و شرایطت برمیگرده اگه قصدت تنها درس خوندن در واحد دلخواهت هست و از طرفی امکان این رو داری که خوب و مجدانه برای کنکور امسال تلاش کنی میتونی انصراف بدی و برای سال بعد تلاش کنی ولی اگه فکر میکنی بنا به شرایطی ممکنه به نتیجه دلخواهت نرسی میتونی درست رو در این واحد شروع کنی ضمن اینکه در حین تصمیم گیری حواست به قضیه نظام وظیفت هم باشه.… ادامه نظر»