نخبگان

کاهش ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال آینده میزان ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد کاهش خواهد یافت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: دلیل کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه این است که بتوانیم خدمات مناسب را به دانشجویان ارائه کنیم.

وی افزود: برنامه داریم در سال آینده ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را حدود ۱۰ درصد کاهش دهیم تا براین اساس بتوانیم به دانشجویان خدمات بیشتر و با کیفیت بهتری ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: در سال گذشته نسبت به دیگر سال ها ظرفیت پذیرش این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد بیشتر بود که برنامه داریم در سال آینده بخشی از این ظرفیت را کاهش دهیم.

خاکی صدیق اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و دکتری تغییری نخواهد کرد و طبق روال گذشته پذیرش در این دوره ها انجام می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پیام مدیریت اجرایی
بهمن ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۳ ق٫ظ

اره ترم بهمن حساب میشی ، نه نیاز نیست برا رزرو بری ، همون شهریور اگر بری و مدارکاتو ببری خودشون ترم بهمن رو برات مرخصی حساب میکنن و نیمی از شهریه ثابت رو برا ترم بهمنی ک نرفتی ازت میگیرن ، در کل اصصلا نگران نباش رفیق