اعلام رشته های دارای آزمون تشریحی کنکور ارشد ۹۵ آزاد

فهرست رشته های دارای آزمون تشریحی کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، رئیس مرکز سنجش و پذیرش در این خصوص خاطر نشان کرد: سؤالات کلیه مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی به جز مجموعه های نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویر سازی، نقاشی، ارتباط تصویری و هنرهای نمایشی که دارای یک درس تشریحی می باشند، به صورت تستی خواهد بود. آزمون درس تشریحی در مجموعه های مذکور همزمان با آزمون تستی برگزار می شود. 

دانشیان خاطر گفت: رشته های کارگردانی نمایش و موسیقی علاوه بر آزمون تستی و تشریحی دارای آزمون عملی نیز هستند که این آزمون بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در این دو رشته برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام می گردد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
صادق آزمکان
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۳۴ ب٫ظ

خوب میباشد ولی اگر به صورت جز به جز جواب را بخواهند بنظر من درست نیست چون کلیت به نظرم نشان از فهم یه دانشجو در این مورد داره ، مخصوصا اینکه داشنجو بخوان تغییر رشته بدن و با شرایط وقتی کم ،ممنون از زحمات شما .