دریافت ۵۰۳ هزار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ تا صبح امروز

زمان کنکور ارشد 98 سراسری و ازاد

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در چهار نوبت و ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: تاکنون ۶۶ درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، کارت آزمون خود را دریافت کرده اند و داوطلبان تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی  افزود: تا صبح امروز از تعداد ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۵۰۲ هزار و ۷۳۷ داوطلب و به عبارت دیگر ۶۶.۰۷ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام کرده اند.

وی افزود: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح پنجشبنه ۱۶ اردیبهشت ماه در ۱۲ کد رشته شامل ۱۱۰۶، ۱۱۱۷، ۱۱۲۲، ۱۱۲۴، ۱۱۳۳، ۱۱۳۴، ۱۱۴۲، ۱۱۴۳، ۱۱۵۶، ۱۱۵۷، ۱۲۵۱ و ۱۲۶۷ برای تعداد ۲۹۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب برگزار خواهد شد . از این تعداد ۱۴۹ هزار و ۸۷۷ نفر زن و ۱۴۲ هزار ۳۷۲ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: شروع آزمون صبح از ساعت ۷:۳۰ است و در حوزه های امتحانی ساعت ۷ بسته می شود.

زمان برگزاری آزمونتعداد کدرشته امتحانیتعداد داوطلبانداوطلبان زن داوطلبان مرد
نوبت صبح پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت۱۲ کدرشته۲۹۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب۱۴۹ هزار و ۸۷۷ نفر۱۴۲ هزار ۳۷۲ نفر
نوبت بعدازظهر پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت۶۶ کدرشته۱۴۵ هزار و ۹۱۸ داوطلب۷۲ هزار و ۵۱۱ نفر۷۳ هزار و ۴۰۷ نفر
نوبت صبح جمعه ۱۷ اردیبهشت۲۲ کدرشته۲۷۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب۱۲۵ هزار و ۱۸۷ نفر۱۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر
نوبت بعدازظهر جمعه ۱۷ اردیبهشت۳۶ کدرشته۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر داوطلب۷۷ هزار و ۵۸۱ نفر۴۱ هزار و ۳۵۵ نفر

وی گفت: آزمون نوبت پنجشنبه بعد از ظهر در ۶۶ کد رشته امتحانی (۶۶ کد رشته امتحانی شناور ) برای ۱۴۵ هزار و ۹۱۸ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۷۲ هزار و ۵۱۱ نفر زن و ۷۳ هزار و ۴۰۷ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: آزمون های روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود. آزمون صبح جمعه در ۲۲ کد رشته امتحانی برای ۲۷۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۸۷ نفر زن و ۱۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر مرد هستند.

وی یادآور شد: آزمون بعد از ظهر جمعه نیز در ۳۶ کد رشته امتحانی برای ۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر داوطلب شامل ۷۷ هزار و ۵۸۱ نفر زن و ۴۱ هزار و ۳۵۵ نفر مرد برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۸۲۹ هزار و ۶۱۹ کارت ورود به جلسه صادر شده که از این تعداد ۴۰۴ هزار و ۴۶۳ کارت برای داوطلبان مرد و ۴۲۵ هزار و ۱۵۶ کارت برای داوطلبان زن صادر شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سامان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

با سلام
من با یه مشکل مواجه شدم میشه لطف کنید راهنمایی نمایید.
من تو هر دو رشته پژوهشگری علوم اجتماعی و مجموعه علوم اجتماعی ثبت نام کردم اما الان هر دو کد پی گیری را وارد می کنم برا هر دوتاشون کارت ورود به جلسه مجموعه را میده باید چیکار کنم؟