نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه یاسوج در سال ۹۵

دانشگاه یاسوج با صدور اطلاعیه ای، شرایط پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ این دانشگاه را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه یاسوج در نظر دارد با استناد به آئین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های بالاتر “آئین نامه شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری” و ابلاغیه شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۲۴/۵/۱۳۹۴ برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اقدام به پذیرش دانشجو (بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ارشد از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه یاسوج و سایر دانشگاههای معتبر و برطبق موارد مندرج در این اطلاعیه در قالب ظرفیت، نماید.

رشته های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۵ دانشگاه یاسوج

شرایط اختصاصی:

 ۱: دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته، که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی) به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند وتا پایان شهریور ماه ۱۳۹۵ فارغ التحصیل گردد.

 ۲: رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با معرفی دبیرخانه المپیاد (به اختیار دانشگاه)

۳: دانشجویانی که در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحظه میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو ده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش می شوند. (به اختیار دانشگاه)

نکات:

۱: دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی،غیر دولتی-غیرانتفاعی، علمی-کاربردی و پردیس های بین الملل(خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعداد درخشان نیستند.

۲: تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه، مجاز نیست.

 *  پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین نامه، در دوره های تحصیلی بالاتر به صورت رایگان می باشد.

دانشجویان کارشناسی ورودی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ و نیمسال اول تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه یاسوج و سایر دانشگاه های معتبر سراسر کشور حایز هر یک از شرایط فوق می توانند مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۵/۳۱ از طریق سامانه الکترونیکی ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز:

– یک قطعه عکس ۴×۳

– فرم تکمیل شده مربوط به گواهی رتبه داوطلب

– ارائه گواهی برای دارندگان شرایط ردیف (۲)

– کارنامه هفت نیمسال دانشگاهی (دانشجویانی که کارنامه کلی دارند ارسال کارنامه کلی نیز که شامل هفت نیمسال باشد بلامانع است)

– مدارک علمی – پژوهشی

– توصیه نامه از اساتید دوره کارشناسی (در صورت امکان)

نکات مهم:

۱- مدارک ناقص بررسی نخواهد شد.

۲- به درخواست هایی که پس از تاریخ ۹۵/۰۵/۳۱ ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- پذیرش بدون آزمون کتبی دانشجویان ممتاز صرفاً در همان رشته دوره قبلی می باشد.

۴- درصورت تمایل گروه آموزشی جهت انجام مصاحبه علمی از حائزین شرایط اولیه استفاده از آیین نامه استعدادهای درخشان، متقاضیان موظف به شرکت در مصاحبه مذکور می باشند. البته تاریخ و ساعت مصاحبه از طرف گروه آموزشی به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت احراز هر گونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله ای، از ادامه تحصیل وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و قابل پیگرد قانونی است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات