نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۵ دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوب (۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۵/۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد به شرح زیر اقدام می نماید:

شرایط اختصاصی:

۱- رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

۲- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی) به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۳- دارا بودن مدرک معتبر کارشناسی پیوسته از دانشگاه های دولتی معتبر و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه.

تبصره: دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیر دولتی غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پردیس های بین الملل مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.

۴- داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از ۱۳۹۴/۷/۱ لغایت ۱۳۹۵/۶/۳۱ باشد می توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.

۵- داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند.

۶- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر است.

نحوه ارائه درخواست و ارسال مدارک:

داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا ۱۳۹۵/۲/۳۰ نسبت به ثبت نام الکترونیک خود در سامانه جامع دانشگاهی گلستان (http://golestan.kgut.ac.ir/) قسمت ورود به سیستم و سپس پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد استعداد درخشان، اقدام نموده و پس از تکمیل فرم مشخصات اولیه و ثبت موقت مشخصات داوطلب نام کاربری و رمز عبور تعیین شده را دریافت نموده و مجدداً از قسمت ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور دریافتی وارد سایت گلستان شده و مدارک موردنیاز را به شرح زیر با فرمت خواسته شده در محل های مناسب بارگذاری نمایند. (تحویل مدارک از طریق پست الزامی است.)

مدارک موردنیاز:

۱- یک قطعه عکس رنگی ۴×۳

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر اول صفحه شناسنامه

۴- تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی شامل کلیه نمرات به تفکیک نیمسال تحصیلی

۵- تصویر مدرک تحصیلی (یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته برای دانش آموختگانی در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی ذکر شده باشد و یا فرم تکمیل شده الف

۶- تصویر فرم تکمیل شده الف ویژه دانشجویان نیمسال آخر

۷- تصویر فرم تکمیل شده ب مربوط به گواهی تایید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان هم رشته و هم ورودی و … ویژه داوطلبان با تایید معاون یا مدیر آموزشی دانشگاه

۸- تصویر گواهی رسمی از سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به رتبه نهایی آزمون سراسری کشور برای ورود به دوره کارشناسی پیوسته

۹- تکمیل و ارسال فرم ثبت اطلاعات و درخواست داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

۱۰- مدارک و مستندات مربوط به سوابق علمی, آموزشی و پژوهشی به شرح زیر (توجه: ارائه این مدارک اختیاری است، ولی صرفاً در صورت ارائه و تایید مستندات مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.)

۱-۱۰- مستندات مربوط به رتبه های برتر کشوری جشنواره های جوان خوارزمی و رازی مرتبط با رشته (در دوران تحصیل) (گواهی صادره از دبیرخانه یا مراجع ذی ربط)

۲-۱۰- مستندات اختراع به ثبت رسیده (گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران)

۳-۱۰- مستندات مربوط به طرح های تحقیقاتی پایان یافته با ارائه تاییدیه از شورای پژوهشی دانشگاه محل تحصیل یا سایر مراجع ذی صلاح (به تشخیص دانشگاه)

۴-۱۰- تصویر صفحه اول و خلاصه کامل مقاله یا مقاله های مستخرج از پروژه یا طرح تحقیقاتی دانشجو در مجلات علمی پژوهشی معتبر چاپ شده یا دارای نامه پذیرش چاپ قطعی در مجلات علمی پژوهشی معتبر (مورد تایید دانشگاه)

توجه: درخصوص مقالاتی که صرفاً پذیرش شده اند ضروری است تصویر صفحه اول و خلاصه نسخه تایید شده قبل از چاپ نهایی آن (proof) صادره از مجله مربوط بارگذاری شود.

۵-۱۰- نامه پذیرش چاپ قطعی مقاله یا مقاله هایی تا کنون چاپ نشده باشند (تذکر: نامه وصول مقاله قابل قبول نیست)

۶-۱۰- مستندات مربوط به ترجمه کتاب (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

۷-۱۰- مستندات مربوط به ارائه خلاصه مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی در کنگره ها

۸-۱۰- مستندات مربوط به کسب مدال در المپیادهای علمی دانش آموزی با تایید مراجع ذی صلاح

۹-۱۰- مستندات مربوط به کسب رتبه در المپیادهای علمی دانشجویی نهایی کشوری با تایید مراجع ذی صلاح

۱۱- توصیه نامه دو تن از اساتیدی که با ایشان دروس اصلی را  گذرانده باشند.

۱۲- پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک به مبلغ ششصد و پنجاه هزار  ریال که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام شود.

۱۳- داوطلب باید پس از طی مراحل فوق ، پرینت گواهی انجام ثبت نام را از سیستم دریافت و به همراه سایر مدارک مربوطه ارسال نماید.

نکات مهم:

۱- مدارک باید حداکثر تا تاریخ ۹۵/۲/۳۰ وصول گردد.

۲- مدارک ارسالی و وجه پرداختی قابل استرداد نیست.

۳- ارائه درخواست به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و پذیرش قطعی منوط به تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

۴- بر روی پاکت نوشتن عنوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد و رشته مورد تقاضا ضروری است.

۵- موافقت گروه آموزشی و دانشگاه با پذیرش از شرایط از پذیرش اصلی است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده از بین برگزیدگان علمی نیست و در صورت تایید نهایی مراجع ذی ربط پذیرش انجام خواهد شد.

۶- پذیرش قطعی دانشجو منوط به موافقت گروه و دانشگاه و تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

 ۷- پذیرفته شدگانی که در دستگاه های دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانیوزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

 ۸- ادامه تحصیل قبول شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته یا انتقال افراد پذیرفته شده از طریق آیین نامه به سایر دانشگاه ها مجاز نیست.

۹- به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط نباشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰- ارسال مدارک به آدرس پستی دانشگاه الزامی است: کرمان – انتهای اتوبان هفت باغ علوی – دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

صندوق پستی : ۱۱۷- ۷۶۳۱۵ و کدپستی : ۷۶۳۱۱۳۳۱۳۱

<4D6963726F736F667420576F7264202D20DDD1C7CEE6C7E42081D0EDD1D420C

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات