نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۵ دانشگاه قرآن و حدیث

کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 - 98 دانشگاه قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن و حدیث برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ با بررسی سوابق تحصیلی و برگزاری مصاحبه علمی، دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، به استناد بخشنامۀ شمارۀ ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۹۴/۵/۲۴ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ به اطلاع دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دورۀ کارشناسی دانشگاه غیردولتی قرآن و حدیث و دیگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالیِ دارای شرایط آیین نامۀ پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دورۀ تحصیلی کارشناسی ارشد به شمارۀ ۱۲/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ میرساند، دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مندرج در جدول زیر بدون آزمون و صرفاً با بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبۀ علمی، دانشجو می پذیرد.

1

شرایط متقاضیان پذیرش بدون آزمون:

۱. آیین نامه صرفاً مشمول دانشجویان دورۀ کارشناسی پیوسته و دانشگاهی است.

۲. پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی، به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

۳. پس از هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی، به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

۴. رتبه های اول تا پانزدهم المپیاد علمی دانشجویی برای ورود به رشته های مرتبط با ارائۀ معرفی نامه از دبیرخانۀ المپیاد؛

۵. حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی (چهار سال) دانش آموخته شود.

۶. پذیرش برای سال تحصیلی بالفاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً یک بار امکانپذیر است. (حداکثر یک سال از دانش آموختگی سپری شده باشد.)

مدارک مورد نیاز:

۱. تکمیل گواهی احراز رتبۀ ده درصد برتر و تأیید آن از محل تحصیل مقطع کارشناسی

 ۲. تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی؛

۳. یک قطعه عکس ۳×۴ همانند و جدید( پشت نویسی شده)؛

۴. اصل فیش واریزی به مبلغ ۳۵۰۰۰۰ ریال به شمارۀ حساب (۵۰۲۵۵۰۶۷۴۵) نزد بانک ملت به شمارۀ شناسۀ (۹۵۲۰۸۹) به نام دانشگاه قرآن و حدیث بابت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد.(درج خوانا و صحیح شمارۀ شناسه بر روی فیش واریزی الزامی است)

ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان باید مدارک مذکور را حداکثر تا پایان وقت اداری ۹۵/۰۳/۱۵ صرفاً از طریق پست پیشتاز به نشانی: قم، بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، کد پستی۱۱۳۹ ـ ۳۷۱۹۵، مدیریت سنجش، گزینش و توسعۀ آموزشی دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت ( مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد) و نام رشتۀ مورد تقاضا بر روی پاکت الزامی است.

توضیحات مهم:

– مدارک ارسـالی و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسـترد نمی گردد. بنابراین داوطلبان گرامی با دقت و در صورت دارا بودن شرایط نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

– مدارک ناقص و مدارکی که بعد از مهلت مقرر به دانشگاه رسیده باشند، بررسی نخواهند شد.

– متقاضـیان صـرفاً می توانند در یک رشته گروه داوطلب شـوند، تشخیص صلاحیت برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مدارک ارسالی متقاضی و نتیجۀ مصاحبۀ علمی وی، بر عهدۀ گروه آموزشی مربوط و تأیید معاونت آموزشی دانشگاه است.

– زمان و مکان برگزاری مصـاحبه در موقع مقتضـی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. خواهشمند است از هر گونه تماس و یا مراجعۀ غیرضروری به دانشگاه خودداری شود.

– ادامۀ تحصیل قبول شدگان نهایی، همراه با پرداخت شهریۀ تحصیلی است و تغییر رشته و یا انتقال افراد پذیرفته شده به سایر دانشگاهها ممنوع است.

– پذیرش نهایی متقاضـیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشـناسی ارشد، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشــجو صــورت خواهد گرفت. بدیهی اســت تشــکیل پرونده و دعوت به مصــاحبه، هیچگونه حقی را برای متقاضــی ایجاد نخواهد کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات