نخبگان

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۵ دانشگاه سیستان و بلوچستان

فهرست اولیه اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال ۹۵ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، لیست اولیه اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان ورودی مهر ماه ۹۵ از میان ۱۰% اول کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان (مطابق با آیین نامه وزارتی شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۰۵/۰۵ و مصوبات داخلی دانشگاه) منتشر شد.

توجه به نکات زیر ضروری است:

  • اسامی اعلام شده در این اطلاعیه قطعی نیستند و در صورت کشف هر گونه اشتباه احتمالی، اصلاح می شوند.
  • در صورتی که اشتباهی از جانب ما رخ نداده باشد، مشخصات افراد فوق الذکر در اولین روزی که پرتال سازمان سنجش آموزش کشور باز شود (احتمالا اول تیر ماه)، در پرتال ثبت شده و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند. در صورتی که اسم شما در پرتال ثبت شود. پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها را از دست می دهید. در سنوات گذشته قبولی از طریق کنکور و انتخاب رشته از آن طریق به قوت خود باقی بود و ربطی به پذیرش بدون آزمون نداشت.
  • جدول پذیرش فوق با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه، رتبه و معدل متقاضی بین هم ورودی ها و اولویت های اعلام شده از طرف گروه در خصوص سنخیت رشته کارشناسی یا رشته کارشناسی ارشد تکمیل شده است. چنانچه فکر می کنید اشتباهی صورت گرفته است. با مراجعه حضوری به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس bot@usb.ac.ir یا ارسال نامه به فاکس ۰۵۴۳۳۴۴۷۱۸۶ موضوع را با ما درمیان بگذارید.
  • متقاضیان ۱۰% برتر کارشناسی سایر دانشگاه های دولتی کشور، می توانند تا پایان وقت اداری مورخ ۹۵/۴/۵ درخواست کتبی خود را صرفا در کد رشته محل هایی از جدول فوق که عبارت “ظرفیت خالی” در آن درج شده است برایمان فقط پست پیشتاز کنند (مراجعه حضوری پذیرفته نمی شود) مدارک لازم به شرح زیر است:
  1. معرفی نامه از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در فرمت فرم الف
  2. تکمیل، امضا و اثرانگشت فرم تعهد ب
  3. یک کپی از صفحه اول شناسنامه
  4. یک کپی از پشت و روی کارت ملی
  • متقاضیان ۱۰% برتر کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان که تاکنون درخواست نداده اند و متقاضیان ۲۰% اول کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان که قبلا به ما درخواست نداده اند نیز می توانند تا تاریخ ۹۵/۴/۵ با مراجعه حضوری به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه یا از طریق پست پیشتاز درخواست خود را به انضمام یک برگ کپی از صفحه اول شناسنامه و کپی از پشت و روی کارت ملی به ما اعلام کنند.
  • تکمیل ظرفیت های خالی صرفاً با توجه به معدل متقاضی و شرط معدل و اولویت های اعلام شده از طرف گروههای آموزشی صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی تا تاریخ ۹۵/۴/۱۰ اطلاع رسانی خواهد شد.
  • آدرس پستی: زاهدان – خیابان دانشگاه – بلوار بهارستان – سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان – دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه – کدپستی ۹۸۱۶۷۴۵۶۳۹
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ایمان یغمایی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ

سلام من در آزمون ارشد سال ۹۵ امتحان دادم و شماره داوطلبی هم دارم الان واسه اعلام نتایج ارشد تو سایت هشدار میده شماره داوطلبیتون ۷ رقم اینو باید چکار کنم از چ طریقی اقدام کنم

سـارا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۰۳ ق٫ظ

سلام دانشگاه ازاد زاهدان هم ارشد بدون کنکور داره اگه اره میشه شرایط اونم بگید ممنون

فروغ
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ق٫ظ

سلام عذر می خوام یه سئوال داشتم با رتبه در سهمیه۳۵۷ بدون سهمیه۳۶۵ پژوهشگری علوم اجتماعی امکان قبول شدن روزانه هست؟ اگه هست کجا میشه قبول شد؟